Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Четвер, 18.04.2024, 20:45
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Файли [25]
ХХІ виставка [9]
ХХІ виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" за темою "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу"
XXIV виставка [13]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка [16]
"Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXXVIII виставка [5]
XXXVIII обласна тематична виставка ефективного педагогічного досвіду "Формування правової культури та правових орієнтирів учнів ЗНЗ"
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [6]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії"
40 виставка [2]
40 виставка "Громадянські та морально-духовні цінності в системі виховної роботи"
41 виставка Трудове навчання [1]
42 виставка дошкільники [1]
42 виставка дошкільники
43 виставка. Медіаосвіта [1]
43 виставка. Медіаосвіта
45 Англійська мова [1]
45 виставка Англійська мова
46 виставка "Національне виховання" [1]
46 виставка "Національне виховання"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Файли

Каталог 51 відкритої виставки «Нова українська школа: підвищення якості фізико-математичної освіти через формування активного навч
[ Викачати з сервера (22.2 Kb) ] 09.10.2018, 11:53

Шановні освітяни,  дякуємо за участь у виставці "Освіта Харківщини ХХІ століття" 

Законом України «Про освіту» та Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» серед ключових компетентностей для життя, формування яких сприятиме успішній самореалізації особистості, окремо визначені математична компетентність та компетентність у природничих науках, які є основою багатьох сфер практичної діяльності людства.
Оновлення освіти в Україні матиме вплив на розвиток i фізико-математичної освіти. Здійснюється перехід до інноваційної моделі розвитку освіти, відбувається оновлення навчальних програм, переосмислення основ і принципів сучасного навчання, спрямованого на розвиток особистості учня, становлення його наукового світогляду та відповідного стилю мислення. 
Успішному подоланню проблем фізико-математичної освіти в нашому регіоні, підвищенню її якості сприяє обласна тематична відкрита виставка ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття», організаторами якої є Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації та Харківська академія неперервної освіти. 
15–16 травня 2018 року відбулася 51 відкрита виставка за темою «Нова українська школа: підвищення якості фізико-математичної освіти через формування активного навчального простору», організована в трьох номінаціях: «Формування ключових і предметних компетентностей у процесі навчання фізико-математичних дисциплін»; «Шкільний кабінет як творча лабораторія вчителя та юних дослідників»; «Сучасна організація навчання фізико-математичних дисциплін засобами ІКТ». На виставці було представлено досвід і досягнення закладів загальної середньої освіти Харківського регіону з упровадження пріоритетів Нової української школи, яка «вчить знання використовувати».
Тематика виставки зумовлена новим форматом сучасної фізико-математичної освіти в Україні, який підтримується осучасненням просторово-матеріальної складової шкільних кабінетів фізики та математики. 
Наявність обладнаного навчального кабінету, що відповідає сучасним світовим стандартам комплектації навчальних кабінетів, і правильна організація його роботи сприяє забезпеченню ефективності й високого рівня навчання, підвищенню рівня навчальних досягнень і прищепленню інтересів учнів до навчальних предметів. 
Досвід закладів загальної середньої освіти Харківщини доводить, що завдяки застосуванню новітніх технологій навчання з активним використанням інформаційно-комунікативного устаткування та цифрових вимірювальних комплексів забезпечується підвищення якості як процесу навчання, так і успішність реалізації змісту й вимог навчальних програм. 
Традиційно школярі Харківської області та м. Харкова демонструють високі результати в інтелектуальних учнівських змаганнях із фізики та математики, успішно складають зовнішнє незалежне оцінювання з цих предметів. 
Так у 2018/2019 навчальному році учнівські команди Харківського регіону посіли перші місця у фінальних етапах Всеукраїнських учнівських турнірів юних математиків імені професора М. Й. Ядренка, юних фізиків, юних винахідників і раціоналізаторів. Найбільшу кількість перших місць (9 і 5 відповідно) отримали харківські школярі на ІV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із математики та фізики. Перше місце – у фінальному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України (відділення «Фізики і астрономії», секція «Теоретична фізика»). 
Безперечно, за такими вагомими досягненнями стоїть якісна система роботи висококваліфікованих учителів-предметників, на що спрямовано й оновлення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і науково-методичний супровід розвитку освіти регіону КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». 
У 2017/2018 навчальному році зміст навчальних програм курсів підвищення кваліфікації за напрямами «Фізика», «Математика» суттєво оновлено відповідно до освітніх викликів сьогодення. Значна увага приділяється розв’язуванню навчальних експериментальних завдань із фізики, прикладним задачам і практичним ситуаціям під час навчання математики, задачному підходу в процесі формування основних фізичних понять, використанню сучасних технологій у навчальному процесі (наприклад, технології BYOD). 
Підвищення професійної компетентності вчителів фізики та математики здійснюється шляхом адресної методичної допомоги, проведення науково-практичних семінарів із питань якісної організації навчально-виховного процесу, підготовки школярів до інтелектуальних змагань, зовнішнього незалежного оцінювання тощо.
Під час роботи виставки освітяни мали можливість ознайомитися з позитивним досвідом організації навчання фізико-математичних дисциплін, оснащенням шкільних кабінетів, упровадженням інноваційних технологій у закладах освіти, стали учасниками інтерактивних форм спілкування:
    методичний квест «У пошуках скарбів ІКТ-технологій» (Красноградська гімназія «Гранд» Красноградської районної ради Харківської області); 
    практичний інтенсив «Компетентнісний підхід у вивченні фізико-математичних дисциплін шляхом використання STEM-технологій» (Краснопавлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області);
    майстер-клас «Тренінг із підготовки команди до участі у Всеукраїнському турнірі юних фізиків» (Зміївський ліцей № 1 імені двічі Героя Радянського Союзу З. К. Слісаренка Зміївської районної ради Харківської області);
    майстер-клас «Можливості цифрової лабораторії під час проведення лабораторної роботи з фізики» (КЗ «Золочівська загальноосвітня школа 
І-ІІІ ступенів № 2 Золочівської районної ради Харківської області»;
     майстер-клас «Використання сучасних засобів  навчання під час проведення  фізичних експериментів» (КЗ «Люботинська спеціалізована школа-інтернат 
І-ІІІ ступенів  «Дивосвіт» Харківської обласної ради);
    майстер-клас «Розвиток життєвих компетентностей шляхом розв’язування задач на рух» (Харківський технічний ліцей № 173 Харківської міської ради Харківської області).
Сподіваємось, що участь у виставці та ознайомлення з її матеріалами нададуть потужний поштовх підвищенню якості фізико-математичної освіти через формування активного навчального простору в закладах загальної середньої освіти Харківського регіону.


Л. Д. Покроєва, ректор Харківської академії

неперервної освіти, кандидат педагогічних наук,

доцент, заслужений працівник освіти України

 

Красноградська гімназія «Гранд»

Красноградської районної ради  Харківської області

Адреса:  мікрорайон № 3, буд. 32  м. Красноград, Харківська область, 63301

Телефон: +38(05744)79117

е-mail: krasnogradnvk5@ukr.net

Сайт: gymnasiumgrand.e-schools.info

Заклад засновано у вересні 2002 року як НВК № 5 із гімназією, у 2008 році його було реорганізовано в Красноградську гімназію «Гранд» Красноградської районної державної адміністрації Харківської області. У складі педагогічного колективу 6 педагогів мають звання «вчитель-методист», 14 – «старший учитель», 3 педагоги нагороджені нагрудним знаком «Відмінник освіти України».

Методична робота в гімназії будується як багатогранний і творчий процес, що складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої колективної, групової та індивідуальної діяльності вчителів, спрямована на активізацію педагогічних досліджень і покращення якості методичних розробок, на підвищення якості освітнього процесу. Пріоритетним напрямом діяльності є забезпечення стійкого розвитку гімназії, орієнтованого на досягнення високих результатів, робота з обдарованою молоддю, інформатизація всіх ланок освітнього процесу. Заклад упроваджує в освітній процес інноваційні педагогічні технології: особистісно орієнтовану, створення ситуації успіху, проектну, розвитку критичного мислення, «Росток». Головною проблемою, над якою працює шкільне методичне об’єднання вчителів предметів фізико-математичного напряму, є пошук оптимальних шляхів зацікавленості учнів до навчання, упровадження особистісно орієнтованої та інформаційно-комунікаційних технологій навчання з метою розвитку математичних здібностей учнів.

Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій створило сприятливі умови для навчання математики й фізики: традиційні уроки набули яскравості, насиченості; кожен учень працює активно, розвивається допитливість, пізнавальний інтерес школярів, уміння гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях; зростає мотивація до навчання, а отже, і рівень якості знань. Накопичено досвід використання інформаційних технологій в освітньому процесі, створено гімназійну медіатеку. Учителі мають сертифікати про спеціальні курси з ІКТ, навчання за програмою Intel «Навчання для майбутнього», за курсом Microsoft «Учителі в онлайні».

На сьогодні основними напрямами впровадження комп’ютерних технологій у нашому закладі є використання комп’ютерної техніки як засобу навчання, з метою автоматизації процесів контролю, корекції, тестування, застосування сучасних інформаційних технологій як інструментів навчання, інформаційних технологій як засобу творчого розвитку учня.

Інформаційно-комунікаційна компетентність учителів сприяє росту кількості учнів-переможців районних, обласних, всеукраїнських і міжнародних конкурсів. Протягом 10 років заклад посідає І місце в районному рейтингу переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. За 5 років маємо 29 переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. Щорічно гімназисти є переможцями І етапу турніру юних математиків, Всеукраїнського учнівського конкурсу «Кенгуру», конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

Красноградська гімназія «Гранд» стала переможцем VІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2015», ХХІV обласної тематичної відкритої виставки ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття», переможцем обласного та срібним призером Всеукраїнського конкурсу «Молодь обирає здоров’я»,  переможцем обласного конкурсу колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім» у 2014, 2016, 2018 роках і переможцем Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім»  у 2014, 2016 роках.

Пугачова Лариса Олександрівна, директор гімназії

Комунальний заклад «Люботинська спеціалізована школа-інтернат

І-ІІІ ступенів «Дивосвіт» Харківської обласної ради

Адреса: вул. Кооперативна,  38/8, м. Люботин, Харківська обл., 62433

Телефон: 741-10-35

Е-mail: mkab.lyubotin@internatkh.org.ua

Сайт: www.amea.flntest.com

Заклад засновано в грудні 1960 року. З 1 вересня 1961 року він працював як школа-інтернат № 2 м.Люботина.  Рішенням сесії Харківської обласної ради від 18 червня 2015 року № 1250-VI заклад змінив тип  і назву на Комунальний заклад «Люботинська спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів «Дивосвіт» Харківської обласної ради з поглибленим вивченням інформатики та предметів художнього профілю. Школа співпрацює з регіональними та міжнародними благодійними фондами: «Заповіт», «Лайф Інтернешнл», «Бей Дан», «Корда», «Спілка молоді Київщини», «Чорнобиль 2000 Турін», «Чорнобиль 2000 Мілан», «Тор-Сапієнца», «Пітер-Пен». Шефами є Приватний вищий навчальний заклад «Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, Південна залізниця, завод «ФЕД». Налагоджена співпраця з куратором закладу – Героєм України, депутатом Верховної Ради України Остапчуком В. М., який уже більше 19 років надає благодійну допомогу в модернізації матеріальної бази та в організації заходів для оздоровлення дітей. Гуртковою роботою охоплено 100% учнів навчального закладу. До послуг учнів 20 навчальних кабінетів, 2 комп’ютерних класи (33 ПК), актова та спортивна зала, гімнастичний та футбольний майданчики,  майстерня, їдальня. Бібліотечний фонд налічує – 38012 примірників художньої та навчальної літератури.

Колектив педагогів переважно молодий, творчий, креативний, зацікавлений у поліпшенні якості освіти та створенні нової сучасної школи, працює над методичною темою «Створення ефективної моделі сучасного спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу для обдарованих дітей  школи-інтернату з поглибленим вивченням дисциплін художньо-естетичного та інформаційно-технологічного циклів». Бере участь в освітніх проектах, зокрема Всеукраїнському «STEM-освіта», у фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують», у семінарі «Методи та інструменти для реалізації STEM-навчання» (м. Київ), у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «STEM-освіта – стан впровадження та перспективи розвитку» (м. Київ), у регіональній (не)конференції для шкільних педагогів, афілійований міні-EdCamp Kharkiv Vynahidnyk за темою «STEM, STEAM, STREAM: можливості в новій українській школі» (м. Харків), у регіональній (не)конференції для шкільних педагогів афілійований міні-EdCamp Sumy за темою «школа для життя: біотичні виміри», (м. Суми); у ІІ Міжнародному освітньому форумі «NewEdu» 2018 (м. Харків), у тренінгу «Цифрове громадянство та безпека» Компанії Googl Educator Group Ukraine (м. Харків).

У ІІ етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики, інформаційних технологій наші учні посіли І та ІІ  місця, з правознавства та економіки – два ІІ місця, з хімії та фізики – два ІІІ місця. У ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських олімпіади з економіки – ІІІ місце, у Другому  Всеукраїнському  Екологічному Форумі  для школярів – ІІ місце. Учні 3-11 класів брали участь в обласному фестивалі з комп’ютерної графіки та анімації. У географічному квесті «Кращий маршрут» учні 9-10 класів вибороли ІІ місце, у Каразінському економічному турнірі стали  призерами.

З метою в зацікавлення учнів учителі на уроках і в позаурочний час використовують сучасні інструменти – цифрові вимірювальні комплекси Einstein™  та набори Lego™  Mindstorms Education EV3 з комплектом розширень «Фізичні експерименти».

Використовуючи цифрову лабораторію Einstein™, можна інтенсифікувати освітній процес із фізики, підвищити зацікавленість учнів у пізнавальній діяльності, надавши їй дослідницького характеру, вивчати фізичні процеси та явища, при цьому динамічно отримуючи й аналізуючи результати. Використання цифрового комплексу дозволяє учням працювати самостійно, отримуючи не тільки знання, а й досвід роботи з цікавою та сучасною технікою, комп’ютерними програмами, досвід взаємодії дослідників через інформаційний пошук і презентацію власних результатів досліджень. Учні отримують можливість займатися дослідницькою діяльністю, самостійно аналізувати отримані дані, не обмежуючись темою конкретного уроку. Цифрова лабораторія сприяє отриманню нових освітніх результатів: формування навичок на сучасному обладнанні дослідної лабораторії; формування й розвиток дослідницьких умінь; формування комп’ютерної грамотності.

Наочні демонстрації з основних розділів фізики (від механіки до оптики) з використанням сучасних інформаційних технологій у подальшому допоможуть зрозуміти й освоїти принципи одержання даних і здійснення автоматизованих розрахунків. У цифровому комплексі передбачено повний набір характеристик, притаманних традиційній організації наукових досліджень; їх включення в цифровий науково-дослідницький простір сприяє формуванню в молоді сучасної наукової картини світу. Предмети фізико-математичного напряму є одними з фундаментальних у системі сучасного навчання, оскільки розвивають критичне мислення, що є запорукою подальшого успіху учня в житті.

Волчкова Світлана Іванівна, директор школи-інтернату

Зміївський ліцей № 1
імені двічі Героя Радянського Союзу З. К. Слюсаренка

Зміївської районної ради Харківської області

Адреса: вул. Широнінців, б. 25,  м. Зміїв, Харківська обл., Україна, 63404

Телефон: +38(05747)3-17-06,

E-mail: zm_Licey1@i.ua

Сайт: http://zmiiv-lyceum1.kh.sch.in.ua/

 Зміївський ліцей № 1 імені З. К. Слюсаренка має давню та славну історію. Навчальний заклад пройшов довгий шлях становлення – від заснування в 1871 році закладу як прогімназії до сьогоднішньої діяльності в статусі опорного закладу в освітньому окрузі. 

 Методична тема – «Забезпечення ефективності кадрової політики та інноваційних форм методичної взаємодії з метою підвищення якості освітнього простору округу». Окремі вчителі використовують комбіновані технологічні системи в класах профільного навчання, а саме: фізико-математичного (70 учнів), хіміко-біологічного (28 учнів), історичного (18 учнів) профілів. Ліцей є учасником експериментально-дослідницької роботи всеукраїнського рівня «Опорна школа як технологія  реалізації державної політики у напрямі якісної освіти», «Експериментальне впровадження та дослідження медіаосвітніх інноваційних технологій», «На крилах успіху (впровадження нового Державного стандарту початкової освіти)», що дає можливість окреслювати перспективи  освітньої діяльності округу. Цільова програма освітнього округу «Талант плюс творчість – крок до успіху» спрямована на роботу з обдарованими учнями, сприяє системності в розвитку природничо-математичних, суспільно-гуманітарних, мистецьких нахилів учнів; окремі її розділи орієнтовані саме на формування природничо-математичної компетентності обдарованих учнів. 

Аналітичне моніторингове дослідження щодо перспектив творчого розвитку  учнівського загалу освітнього округу дозволило побудувати шкалу якісних оцінок рівня сформованих компетентностей учнів і визначити дієвість профільної фізико-математичної підготовки: 14% учнів демонструють високий рівень математичної компетентності, практичне застосування та вільне володіння знаннями, що продемонстровано під час зовнішнього незалежного оцінювання з математики та фізики; 23% учнів займаються науково-дослідницькою діяльністю, виробили власний, індивідуальний стиль, співпрацюють з учителями, викладачами вищих освітніх закладів у межах науково-практичних конференцій, практичних семінарів тощо. Педагогічний колектив зорієнтований на розвиток творчої особистості учня, має вагомі досягнення. Учні демонструють стабільні показники на ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із математики, фізики, астрономії, інформатики (7),  ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в МАН України (5), секції «Прикладна математика», «Теоретична фізика», на обласному фестивалі комп’ютерної графіки та анімації (15). Команда учасників Всеукраїнського турніру юних фізиків «Квант» (5) визначена кращою командою із сільської місцевості, в індивідуальних заліках і олімпіадах учні мають дипломи переважно першого ступеня (щорічно). Учителі математики, фізики, інформатики застосовують інноваційні підходи до освітньої діяльності, мають затверджені авторські програми з фізики, розроблені та подані на апробацію підручники з фізики та робочі зошити до них. Здобули перемогу в обласному фестивалі Інтернет-ресурсів (3 дипломи І та ІІ ступенів),  Всеукраїнському конкурсі «Панорама творчих уроків» (6), мають публікації в періодичних фахових виданнях із власного педагогічного досвіду (4).

Творчий підхід до організації роботи з обдарованими учнями в ліцеї дає вчителям натхнення, робить їх справу цікавою, корисною для суспільства, допомагає не відставати від розвитку педагогічної науки, приносить радість і задоволення від підготовки повноцінного, життєво компетентного, конкурентоспроможного громадянина сучасного соціуму.

Дударєва Лідія Іванівна, директор ліцею

КЗ « Золочівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2

Золочівської районної ради Харківської області»

Адреса: вул. Клименка Віктора, б. 63, смт Золочів, Харківська обл., Україна, 62203

Телефон: +38(05764)5-13-70,

E-mail: zol_shooll_2@ukr.net

Сайт: http://zolochiv-zosh2.kh.sch.in.ua/

 

За свою більш ніж 155-річну історію існування школа змінювала ступені, реорганізовувалась і оновлювалась. Статус Комунального закладу «Золочівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» як опорної школи з Калиновецькою та Писарівською філіями наша заклад отримав  у 2017 році.

Працюємо над реалізацією методичної теми «Формування ключових компетентностей випускника-особистості, інноватора, патріота в умовах реформування освіти».

Комп’ютеризація в системі шкільної освіти спричинила новий підхід до викладання навчальних дисциплін, у тому числі фізико-математичних. Учителі застосовують  методи навчання, що зорієнтовані на формування й удосконалення сучасного єдиного інформаційно-освітнього простору школи, упровадження інформаційних технологій у процес підготовки до уроку, використання засобів сучасних інформаційних технологій у проектно-дослідницькій, конкурсній  позакласній та гуртковій діяльності учнів. Це сприяє підвищенню ефективності уроків, зростанню активності та зацікавленості учнів в освітньому процесі, результативному впровадженню сучасних педагогічних технологій.

Так, використання ІКТ у викладанні математики дає змогу формувати спеціальні математичні навички в дітей з різними пізнавальними здібностями. Урок стає більш результативним і дієвим. Навчальний матеріал, підтриманий комп’ютерною програмою, дає змогу сконцентрувати увагу учнів на засвоєнні інформації, а також підвищити їх інтерес до теми, яка вивчається.

Використання цифрових фізичних лабораторій  дозволяє отримати уявлення про суміжні освітні області: інформаційні технології; сучасне обладнання дослідної лабораторії; математичні функції і графіки, математична обробка експериментальних даних, статистика, наближені обчислення; методика проведення досліджень, складання звітів, презентація виконаної роботи.

За допомогою комп’ютерної техніки ми можемо спостерігати  процеси, недоступні для наших органів чуття: швидкоплинні чи повільні; можемо побудувати моделі процесів у діапазонах, недоступних для безпосередніх вимірювань, доповнюючи цим наші знання про фізичні процеси та явища.

Упровадження ІКТ в освітній процес школи забезпечує якісно новий рівень розвитку освіти. Новітні ІКТ позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи, організаційні форми і засоби, що дає змогу вирішувати складні сучасні завдання щодо вивчення предметів фізико-математичного циклу. Визначено такі пріоритетні напрями діяльності учнів: співпраця учнів із носієм інформації; науково-дослідницька робота з використанням ІТ; здійснення моделювання, віртуальних експериментів, різноманітних явищ і процесів за допомогою сучасних комп’ютерних програм; комп’ютерних технологій (цифрових лабораторій) як методів та інструментів майбутньої практичної діяльності,використання нових можливостей ІКТ; створення умов для самомотивації та самореалізації й підвищення ІКТ компетентності учнів. Напрями діяльності фахівців нашої школи: використання сучасних технічних засобів як цілісного самостійного продукту; підвищення мотивації та пізнавальної активності учнів засобами ІКТ; індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація процесу навчання шляхом використання інформаційних технологій; розширення та поглиблення міжпредметних зв’язків засобами ІКТ; поєднання зорово-ілюстративної, текстової, звукової інформації; перебудова освітнього процесу в бік самостійних форм навчання; розвиток інформаційної культури й підвищення ІКТ компетентності педагогів.

Маємо такі перемоги за останні три роки на ІІ етапі предметних олімпіад та на  І етапі конкурсу-захисту робіт МАН: математика – І місце – 3 учні, ІІ місце – 2 учні, ІІІ місце – 1 учень; фізика – І місце – 2 учні, ІІ місце – 3 учні, ІІІ місце – 1 учень; інформаційні технології – І місце – 4 учні, ІІ місце – 3 учні.

Щорічно наші учні є учасниками інтерактивних предметних  конкурсів фізико-математичного циклу: «Кенгуру», «Бобер», «Левеня».

Учитель математики та інформатики Сіра А.В. захистила на районному рівні досвід «Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках математики».

 

Фартушна Вікторія Леонідівна, в.о.  директора

Шкільне методичне об’єднання

вчителів математики, фізики та астрономії, інформатики

Краснопавлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Лозівської районної ради 

 

Адреса: вул. Шкільна, смт Краснопавлівка, Лозівський район, Харківська область

Телефон: +3(805745) 67-2-02

E-mail: krlycee@ukr.net

Cайт: https://sites.google.com/site/krasnopavlovkalycee/

 

Векторами діяльності шкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики та астрономії, інформатики виначено: організація ефективного та комфортного простору для набуття учнями фізико-математичних компетентностей шляхом навчання через дію в умовах опорного закладу; забезпечення підготовки вихованців до ефективної взаємодії з навколишнім світом, усвідомлення ними законів природи, які підпорядковуються математиці; створення електронних ресурсів для інформаційно-комунікаційної підтримки процесу навчання фізико-математичних дисциплін. Такі напрями співзвучні з вектором діяльності Краснопавлівської загальноосвітньої школи як опорного закладу, що працює за єдиною педагогічною темою «Професійна майстерність педагогів як запорука підвищення якості освіти вихованців та учнів в умовах упровадження інноваційного освітнього простору Нової української школи».

Педагоги вдосконалюють процес освіти через співпрацю з учнями й колегами на платформі взаємодії «Простір»: відкрита майстерня вчителів, STEM-lab – учителі + учні, Co-working – учителі + учні, Креативний простір Connect – учні + учителі, творчі групи  початкової школи «Сонце в долонях», «І праця, і радість, і успіх», шкільне наукове товариство учнів «Інтеграл».

В умовах створення освітнього округу особливого значення набуває розвиток математичних компетентностей, що визначає основну мету й завдання діяльності шкільного методичного об’єднання: оцінка можливостей фізико-математичних дисциплін у підготовці людини до життя в сучасному суспільстві для загальної соціально-професійної орієнтації та рішення практичних проблем; формування якостей мислення, які характерні для математичної діяльності. 

Процес навчання фізико-математичних дисциплін в умовах опорної школи сприяє розвитку фізико-математичних компетентностей, критичного мислення, логіки, аналізу через упровадження НПП «Росток» у початковій і основній школах, технології розвивального навчання Ельконіна-Давидова в 1 класі Єлизаветівської філії.

Ефективна співпраця учнівської молоді й учительського загалу школи принесла певні здобутки та результати. Творчі групи вчителів початкових класів «Сонце в долонях» (формування енергозбережувальної свідомості учнів школи І ступеня), «І праця, і творчість, і успіх» (створення умов для раннього виявлення та розвитку обдарованих і здібних дітей у рамках районної Школи олімпійського резерву) закладають початки фізико-математичних компетентностей учнів для основної школи, виявляють нахили дітей, допомагають розкритися в обраному напрямі. Вихованці є її щорічними призерами, у поточному навчальному році посіли ІІ місце з математики. Учні 3-4 класів беруть активну участь у Всеукраїнському конкурсі дослідницько-експериментальних робіт «Юний дослідник», який передбачає комплексне дослідження в певних галузях фізики, математики, природознавства. 

Учителі фізики й астрономії, математики, інформатики – активні учасники різноманітних практичних семінарів, конференцій, круглих столів районного та регіонального рівнів, презентували свій досвід на сорок третій обласній тематичній виставці ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття». Фахівець із фізики – переможець цьогорічного конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Фізика» на районному етапі.

  

Загорулько Галина Олександрівна, заступник директора з НВР

Харківський технічний ліцей № 173 Харківської міської ради

Харківської області

Адреса: вул. Самаркандська, 17, м. Харків,

Телефони: +38(057)52-51-28, +38(057)52-70-33

E-mail:  sch173@kharkivosvita.net.ua

Сайт: http://lyceum173.edu.kh.ua/ru/

Ліцей функціонує як загальноосвітній навчальний заклад II-III ступенів із профільним навчанням з 1999 року, є правонаступником профільної фізико-математичної школи – міжшкільного навчально-виробничого комбінату. Профілі навчання: математичний, біолого-хімічний, економічний. Також є класи допрофільної підготовки з поглибленим вивченням математики та інформатики.

Педагогічний колектив ліцею працює над вирішенням проблеми «Впровадження в освітній процес сучасних інтерактивних технологій, спрямованих на всебічний розвиток особистості учня». Інтегроване методичне об’єднання вчителів фізико-математичних дисциплін охоплює 8 досвідчених фахівців, які реалізують тему «Методи формування у дітей ключових компетентностей на уроках математики, інформатики та фізики». Якісний склад учителів МО: 1 спеціаліст І категорії, 7 спеціалістів вищої категорії, з них 5 мають звання «учитель-методист», 1 кандидат фізико-математичних наук; нагороджено Почесною грамотою МОНУ – 3, нагрудним знаком «Відмінник освіти України» – 1. Педагоги створюють методичні та дидактичні матеріали до занять із математики та фізики, які висвітлюються на сторінках періодичних видань та в інтернет-просторі, працюють над підвищенням якості фізико-математичної освіти за рахунок реалізації таких аспектів: підвищення професійної компетентності вчителів математики та фізики, запровадження профільного навчання в 10-11 класах, організація роботи з обдарованими дітьми, співробітництво з ВНЗ тощо.

У межах організації профільного навчання та допрофільної підготовки в ліцеї працює мережа гуртків математичного спрямування: «Логічні стежинки математики», «Математичні обрії», «За лаштунками математики», «Подорож у світ цілих чисел», «Ох, вже цей параметр!», «Перші кроки в теорії ймовірностей».

Робота з обдарованими учнями проводиться в науковому товаристві ліцеїстів «Інтелект», відділеннях МАН. Підсумки конкурсів, турнірів і олімпіад підтверджують позитивну динаміку в підготовці учнів. Так, у 2016, 2017, 2018 роках вони  показали такі результати: Рибалка М., Сидоров Д., Дворякова А.,  Сунцов І., Пеліх П., Андрійчук Є. отримали дипломи Всеукраїнської науково-практичної конференції «Фізика. Наука. Життя»; Максимовська Анастасія посіла ІІ місце на Всеукраїнській олімпіаді з фізики факультуту РБЕКС ХНУ імені В.Н. Каразіна;  Сунцов І., Савчук О., Рибалка М.  нагороджені дипломами переможців «Intel-Техно Україна 2016-2017»; стали переможцями районних турнірів юних математиків, фізиків. Призери районних олімпіад із математики – 6 учнів, із фізики – 8; обласних олімпіад – 3 учні; призерами обласного конкурсу-захисту робіт МАН із фізики є 2 учні , з математики – 1 учень.

Важливим є співробітництво ліцею з вищими навчальними закладами. Так, у ліцеї традиційно багато років поспіль проводиться навчальна практика для учнів 10-х класів математичного та інформаційно-технологічного профілю навчання, у межах якої ліцеїсти практично відпрацьовують теоретичні знання, отримуючи неоціненний досвід науково-практичної та дослідницької діяльності, що підвищує можливості отримання якісної фізико-математичної освіти.

Станкевич Світлана Василівна, директор ліцею

Категорія: Файли | Додав: Освіта_Харківщини
Переглядів: 287 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024