Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Вівторок, 20.11.2018, 16:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Файли [23]
ХХІ виставка [9]
ХХІ виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" за темою "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу"
XXIV виставка [13]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка [16]
"Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка [6]
XXVI виставка
XXVII виставка [7]
XXVII виставка
XXXVIII виставка [5]
XXXVIII обласна тематична виставка ефективного педагогічного досвіду "Формування правової культури та правових орієнтирів учнів ЗНЗ"
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [6]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії"
40 виставка [2]
40 виставка "Громадянські та морально-духовні цінності в системі виховної роботи"
41 виставка Трудове навчання [1]
42 виставка дошкільники [1]
42 виставка дошкільники
43 виставка. Медіаосвіта [1]
43 виставка. Медіаосвіта
45 Англійська мова [1]
45 виставка Англійська мова
46 виставка "Національне виховання" [1]
46 виставка "Національне виховання"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Файли

Каталог 52 виставки «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою «Нова українська школа: формування культури здоров’я в рамках сталого розвитку
09.11.2018, 16:31

Зачепилівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Ромашка» Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області

Адреса: 64401, вул. Центральна, буд. 61, смт Зачепилівка, Зачепилівський район, Харківська область

Телефон: +38(05761)51142

Е-mail: romashka-zachepilovka@ukr.net

Сайт: http://zachromaschka.ucoz.net

Наш дошкільний навчальний заклад працює над методичною темою «Формування в дошкільників життєвої компетентності через основні освітні лінії». Напрямами роботи є пізнавальний, мовленнєвий та художньо-естетичний.

Пріоритетними завданнями визначено: систематизувати діяльність щодо формування екологічної свідомості в дітей; продовжити роботу щодо розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей дітей з використанням методики ТРВЗ; формувати патріотичні почуття з використанням педагогічної спадщини  В. Сухомлинського.

Але пріоритетним напрямом є повноцінний фізичний розвиток і стан здоров’я вихованців. Фізичне виховання дітей спрямовано на охорону та зміцнення здоров’я, підвищення опірності й захисних сил дитячого організму, поліпшення його працездатності, своєчасне формування в малюків життєво важливих умінь і навичок, розвиток фізичних якостей, забезпечення належного рівня фізичної підготовленості та фізичної культури взагалі, на виховання стійкого інтересу до рухової активності, потреби в ній, вироблення звички до здорового способу життя.

Під час виконання завдань ураховується відповідна система педагогічних умов – створення спортивно-фізкультурного середовища. Заклад забезпечений спортивним інвентарем, у групах створено фізкультурні куточки, що дають можливість педагогу організувати рухову активність малят у різні пори року, за різних погодних умов, протягом дня. Такі умови сприяють ефективній організації різноманітних рухливих ігор, вправ, загартовуючих процедур, занять фізкультурою на свіжому повітрі, фізкультурних свят, розваг, днів здоров’я тощо.

Важливу роль у цьому відіграє раціональне обладнання групових майданчиків. Щоб підвищити інтерес дітей до рухової активності, педагоги використовують нетрадиційний спортивний інвентар із покидькового матеріалу. Ураховуючи, що емоції є стрижнем розвитку дитини, вони дбають про постійний позитивний настрій вихованців на заняттях із фізичної культури, під час використання різних форм і методів навчання дітей рухів.

У 2017/2018 навчальному році наш заклад брав участь у Всеукраїнському огляді-конкурсі на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України, став переможцем І (районного) етапу. Педпрацівники закладу беруть активну участь у виставках, конкурсах, проектах – міжнародних, регіональних, всеукраїнських: «Вчимося жити разом» (міжнародний, засновники проекту: МОН України, представництво дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), ГО «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту», Європейський Союз «Діти миру») – 2016/2017; «Садочок − простір дружній до дитини» – (всеукраїнський, засновники проекту: Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», Національний університет «Києво-Могилянська академія», ООН (ЮНІСЕФ) в Україні) – 2017; Фестиваль-огляд кращого досвіду роботи з організації просвіти батьків вихованців ДНЗ (НВК) «Джерело батьківських знань» (всеукраїнський) – 2017; Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників (регіональні) – 2016–2018 роки; «Кращий вихователь Харківщини» (обласний) –  2017-2018 роки.

Наші вихованці є успішними учнями в школі. Багато з них у майбутньому пов’язують своє життя зі спортом і фізичною культурою: працюють учителями фізичної культури та тренерами, військовими, працівниками поліції, очолюють відділи молоді та спорту в районах, області.

Адміністрація дошкільного закладу разом із педагогічним колективом і громадою спрямовують свої дії на формування в дітей життєвих компетентностей, на успішну самореалізацію в сучасному суспільстві.

 

Порціян Інна Михайлівна, завідувач

 

Комунальний заклад «Бірківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Зміївської районної ради Харківської області»

Адреса: 63421, вул. Центральна, б.31, с. Бірки, Зміївський район, Харківська область

Телефон: +38(05747)78236

E-mail: borki_school31@i.ua

Сайт: http://www.zmbirky-school.edu.kh.ua

Комунальний заклад «Бірківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Зміївської районної ради Харківської області» знаходиться в селі Бірки, де, за архівними даними, освіта існує майже 100 років. Спочатку це було земське училище, у 1930 році збудували 8-річну школу в мальовничому куточку села. 1968 рік став визначним для всіх жителів с. Бірки – відкрили нову школу, яка на відміну від своєї попередниці вражала простором, мала три поверхи та велике подвір’я. Сьогодні в ній навчається 235 учнів, працюють 22 педагоги, з них вищу кваліфікаційну категорію мають 14 осіб, звання «старший учитель» – 6, нагороджено Почесною грамотою МОНУ – 3 вчителі, нагрудним знаком «Відмінник освіти України» – 2.

Профіль навчання – біотехнологічний. Методична проблема закладу – «Забезпечення високої якості освіти й виховання через організацію вчителем індивідуальної навчальної діяльності учня, спрямованої на саморозвиток і самовдосконалення шляхом формування дидактичної компетентності вчителя».

У закладі функціонує сайт, представлений до участі у VIII Конкурсі на кращий веб-сайт навчального закладу, що посів 9 місце в номінації «Веб-сайти закладів загальної середньої освіти». Персональний сайт (блог) директора школи отримав Диплом ІІ ступеня в ІІ обласному фестивалі-огляді освітніх Інтернет-ресурсів. Наявні та працюють сайти практичного психолога школи, учителів інформатики, біології та фізичної культури.

Педагогічні працівники мають друковані роботи в журналі «Відкритий урок: розробка, технології, досвід», науково-методичних журналах «Початкова школа», «Початкове навчання та виховання», «Вихователю ГПД. Усе для роботи», «Економіка в школах України», «Фізика в школах України», «Основи здоров’я», юридичному науковому журналі «De Lege Ferenda», публікують свої роботи на сайтах SUPER.UROK.-UA.COM, naurok.com.ua.

Створено належні умови для занять спортом і підвищення рухової активності учнів як під час уроків, так і в позашкільний час. При школі є спортивна зала з добре оснащеною матеріальною базою, працюють спортивні секції. На території школи є футбольне поле, волейбольний майданчик.

На сьогодні перед педагогічним колективом школи стоїть невідкладне завдання – максимально використовувати різноманітні форми та методи роботи зі школярами для зміцнення здоров’я учнів, їх фізичного розвитку, у тому числі й за рахунок підвищення рухової активності як складової формування культури здоров’я.

Фізична активність учнів у школі організована при взаємодоповнюючому сполученні уроків фізичної культури, роботи спортивних секцій у позаурочний час і гімнастики до початку навчальних занять; фізкультхвилинок і фізкультпауз, фізичних вправ на великій перерві для підтримки високого рівня працездатності школярів протягом усього часу їх перебування в закладі освіти.

Розроблено модель рухової діяльності учнів, в основі якої використано такий алгоритм: навчальний процес починається з диференційованої гімнастики з музичним супроводом, яку проводять класні керівники та вчитель фізичної культури; на кожному уроці проводяться фізкультхвилинки, що дають можливість на першому уроці адаптуватися до освітнього процесу, на 2 – 4 уроках – підтримати процес активної праці, на 5 – 6 – зняти втому; після другого та третього уроків – динамічні перерви, під час яких проводяться рухливі ігри для учнів початкової школи; спортивно-розважальні заходи на спортивному майданчику організовуються для учнів основної та старшої школи кожного місяця; навчальним планом передбачено три уроки фізичної культури на тиждень. На базі школи працюють спортивні секції з футболу, волейболу та баскетболу для учнів різних вікових груп.

Тільки за останні два роки досягнуто таких успіхів: команда дівчат школи – переможець районного етапу змагань із футболу «Турнір 1000 команд», І місце; команди дівчат і команда старшої вікової групи хлопців – призери (ІІ місце)
І (районного) етапу змагань чемпіонату України з баскетболу (Шкільна баскетбольна Ліга України); команди юнаків і дівчат школи – переможці районного та І відбіркового етапів обласних змагань чемпіонату України з волейболу (Шкільна волейбольна ліга України); команда хлопців молодшої вікової групи – переможець ІІ етапу обласних відбіркових змагань і учасник ІІІ етапу чемпіонату України з волейболу серед команд юнаків і дівчат загальноосвітніх навчальних закладів (Шкільна волейбольна ліга України).

За результатами моніторингу стану здоров’я протягом останніх 3-х років поступово збільшується відсоток учнів, віднесених до основної групи для занять на уроках фізичної культури.

 

Татарніков Вячеслав Миколайович, директор

Красноградське районне методичне об’єднання вчителів основ здоров’я

Адреса: 63304, вул. Соборна, 77, м. Красноград, Харківська область

Телефон: +38(8244) 7-02-63; 7-07-32;

E-mail: krasnogradrvo@ukr.net

Cайт: http://krasnograd-rvo.ucoz.ua/index/inform/0-2

 

Районне методичне об’єднання вчителів основ здоров’я створене в Красноградському районі у 2002 році на базі методичного кабінету Красноградського відділу освіти. Педагогічний колектив постійно працює над забезпеченням належних умов для якісного й ефективного функціонування освітньої системи, де пріоритетом серед усіх навчальних закладів є рухова активність.

Пріоритетними напрямами діяльності районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я визначено такі: організація ефективного й комфортного простору для набуття учнями рухової активності та формування життєвих навичок; розвиток компетентностей шляхом навчання через дію в умовах навчального закладу; забезпечення підготовки вихованців до ефективної взаємодії з навколишнім світом, усвідомлення ними законів природи; розвиток культурного відпочинку й активного навчання.

В умовах створення Нової української школи особливого значення набуває розвиток компетентностей, що визначає основну мету й завдання діяльності районного методичного об’єднання: оцінка можливостей здоров’язбережувальних дисциплін у підготовці людини до життя в сучасному суспільстві для загальної соціально-професійної орієнтації та вирішення практичних проблем; формування якостей  критичного мислення, які характерні для розвитку особистості.

Учитель Красноградського НВК № 2 відійшла від стандартного навчання й упроваджує тренінгові форми, для чого переобладнано кабінет для  тренінгів. У вихованців при такій формі навчання спостерігаються якісні зміни цілеспрямованого й послідовного формування активної життєвої позиції. Так, під час дослідження виявлено якісні зміни: на 23% збільшилася кількість учнів, які відмовилися від пасивних ігор і форм навчання, а надали перевагу активним. Піщанський НВК і Красноградська ЗЗСО № 1 ім. Копиленка впроваджують проектну діяльність, Добренський НВК впроваджує інтегровані уроки (поєднання основ здоров’я та фізичної культури), Хрестищанська ЗЗСО вроваджує методи дослідження змін діяльності під час освітнього процесу. Між школами постійно проводяться змагання рухових ігор і практичні – цивільна безпека з використанням набутих знань із надання першої долікарської допомоги. У районі організовуються змагання з велотуризму та туризму, у яких учителі основ здоров’я беруть активну участь.

У закладах освіти району протягом тривалого часу впроваджуються факультативи: Формування здорового способу життя. Профілактика ВІЛ; Сімейні цінності; Діалог; Рівний-Рівному; Дорослішай на здоров’я. Педагоги є активними учасниками в конкурсах, онлайн-вебінарах, конференціях, друкують розробки в журналі «Основи здоров’я», постійно беруть участь у Всеукраїнському конкурсі «Ми за тверезе життя», посіли І місце в області в акції « Молодь за здоров’я», ІІ – у конференції «Валеологія – вибір ХХІ сторіччя». Брали участь у ІІІ всеукраїнській конференції «Крок у науку», є співавторами програми «Підготовка молоді до подружнього життя», учасниками виставки педагогічних ідей, де представлені розробки посіли І місце. Долучаються до фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я».

Творчий підхід до організації роботи з учнями дає вчителям можливість удосконалюватися, прагнути до нових вершин, постійних змін діяльності, розкрити потенціал учнів і викликати бажання до змін, робить їх справу цікавою, корисною для суспільства, допомагає не відставати від розвитку педагогічної науки, приносить радість і задоволення від підготовки повноцінного, життєво компетентного, конкурентоспроможного громадянина, що є необхідним в умовах сучасності.

Козюпа Наталія Миколаївна, керівник РМОвчителів основ здоров’я

 

Шевченківська загальноосвітня школа № 1 І-ІІІ ступенів

Шевченківської районної ради Харківської області

Адреса: 63601, селище Шевченкове, провулок Шкільний,12, Шевченківський  район,  

Харківська область

Телефон:  +38 (05751) 5-15-93

Е-mail: scool1.2015@ukr.net

Сайт:shevch-shkola1.ucoz.ua

Наш навчальний заклад засновано в 1969 році як Шевченківську школу, згодом він набув статусу Шевченківська гімназія, а нині функціонує як Шевченківська загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів Шевченківської районної ради Харківської області. 1 вересня 2018 року до першого класу було зараховано 42 учні, які почали навчатися за новим Державним стандартом. На сьогодні контингент учнів школи налічує 407 осіб. Педагогічний склад: 38 педагогів, з яких 6 асистентів учителя, практичний психолог, учитель-логопед і педагог-організатор.

Школа працює за двома профілями: математичний та філологічний. Крім того, у закладі організовано індивідуальну, інклюзивну та екстернатну форми навчання. На вимогу часу пріоритетними напрямами, за якими організовано освітній процес із питань рухової активності, є використання здоров’язбережувальних технологій навчання; дотримання режиму рухової активності, поєднання рухового та статичного навантаження; організація збалансованого харчування; формування в учнів та їхніх батьків усвідомлення цінності здоров’я. Методична проблема «Розвиток професійної майстерності та реалізація творчого потенціалу педагога як засіб підвищення якості освітнього процесу».

Для кожного педагога школи здоров’я людини – це основа благополуччя, успіху, джерело повноцінного щасливого життя, тому важливим завданням є: збереження та укріплення здоров’я вихованців. Учителі початкових класів розробили системау роботи, що включає такі заходи: проведення ігор із наступним нарощуванням самостійної рухової діяльності (відтворення кінчиком носа, очима, рухами літер, математичних знаків і прикладів); синхронне проговорення та паралельне рухове виконання плечовими точками частин речення, явищ природи; імпровізований масаж активних точок (вух, брів, очей), імітаційні вправи, віршовані фізкультхвилинки; використання навчального матеріалу в ігровій формі як сидячи, так і стоячи, як під час руху, так і під час ходи (руханки); емоційно-смислові розрядки (посмішки, доречні жарти, музика); перерви на свіжому повітрі.

Навчання в русі – це веселе проведення часу з родиною. Важливе значення має створення атмосфери єднання з батьками («небатьківські» збори, де батьки в ролі учнів навчаються в русі; аукціони ідей, тренінги, дні відкритих дверей, виїзди на природу, спортивні свята: «Тато, мама, я – спортивна сім’я», «Джунглі кличуть», «Подорож до міста Здоров’янська»).

Учителі фізичної культури використовують комплекси вправ щодо профілактики захворювань опорно-рухової системи та постави, корекційні та загартовуючі вправи з використанням різноманітного обладнання, що спрямовані на підвищення рівня мотивації на зміцнення здоров’я, збереження оптимального функціонального стану організму, стійкого рівня працездатності школярів.

Як результат роботи в цьому напрямі маємо такі досягнення учнів: у 2017 р., 2018 р. – І місце в районному туристичному зльоті з елементами Всеукраїнської дитячої юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл-Джура»; 2017/2018 н.р. – ІІ місце в районному конкурсі за програмою «Спорт протягом життя»; у 2014/2015н.р. – І місце; 2015/2016н.р. –  ІІ місце в обласних змаганнях із легкоатлетичного чотириборства; протягом останніх 3-х років вибороли призові місця в районних змаганнях «Козацький гарт».

Учитель фізичної культури Цибульнік С.О. брала участь у професійному Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2018» у номінації «Фізична культура», стала абсолютним переможцем районного етапу конкурсу та виборола 1 місце в обласному. Має друковані роботи: «Урок фізичної культури. 4 клас. Тема: «Перешикування в русі із колони по 1 в колону по 3, способом послідовних поворотів ліворуч» ( книга «Інтеграція предметів «Фізична культура» та «Захист Вітчизни» у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів: методичні матеріали/ за загальною редакцією Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2017, с. 50-60.); «Методи формування здоров´язбережувальної компетентності особистості на уроках фізичної культури» / (Джерело педагогічних інновацій. Здоров´язбережувальні технології в навчанні. Науково-методичний журнал. – Випуск №1 (21.) – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2018. – С. 73-78.

Здоров′язбережувальний напрям супроводжується  та підтримується психологічною службою: розроблені та впроваджуються корекційно-розвиткові програми, проводяться моніторингові дослідження щодо впливу рухової активності на фізичний та емоційний стан учнів, тематичні заходи із залученням практичного психолога.

Разом із традиційними формами роботи педагоги упроваджують інноваційні педагогічні технології. У рамках реалізації завдань регіональних освітніх проектів КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» організовано роботу школи щодо участі в різних освітніх проектах: «Моніторинг якості освіти в умовах модернізації освітнього простору»; «Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області»; «Актуальні трансформації організації форм курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників»; «Модернізація початкової освіти»; «Виховний простір Харківщини».

Із 2016 року школа бере участь у Всеукраїнській дослідницько-експериментальній роботі «Здоровя'збережувальна технологія «Навчання у русі» в системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів». У рамках цієї теми у школі проводяться такі моніторингові дослідження: антропометричні показники учнів; медичні показники учнів протягом дослідно- експериментальної роботи «Навчаємось у русі»; рівень навчальних досягнень учнів; моніторинг розвитку рухових якостей учнів на уроках фізичної культури.

На рівні області узагальнено та поширено ефективні педагогічні досвіди практичного психолога Овчаренко Світлани Юріївни та  вчителя фізичної культури Цибульнік Світлани Олександрівни.

Все більшого поширення в школі набуває рух за здоровий спосіб життя. Бути здоровим стає модно! Формування культури здоров´я дітей в умовах Нової української школи в закладі освіти відкриває великі можливості формування гармонійно розвиненої, суспільно активної особистості, яка поєднала б у собі духовне багатство, моральну чистоту й фізичну досконалість. Здоров’я – найцінніший скарб людини.

Приходько Надія Вікторівна, директор

Комунальний заклад «Центр дитячої та юнацької творчості № 4 
Харківської міської ради»

Адреса: 61100, вул. Танкопія, 24/3, м. Харків 
Телефон: +38(057)778-75-59
Е-mail: zdut4@kharkivosvita.net.ua
Сайт: http://cdud-kominternovskiy.edu.kh.ua

У жовтні 2018 року Комунальний заклад «Центр дитячої та юнацької творчості № 4 Харківської міської ради» відзначив 64 роки від дня заснування. У 1954 році в закладі функціонувало всього три гуртки, а нині в 90 гуртках здобувають освіту понад 1500 вихованців. КЗ «ЦДЮТ № 4» – районний осередок із великими можливостями для організації різнопланової роботи з дітьми дошкільного та шкільного віку, батьківською громадськістю за багатьма напрямами позашкільної освіти: художньо-естетичним, туристсько-краєзнавчим, еколого-натуралістичним, фізкультурно-спортивним, гуманітарним і соціально-реабілітаційним.
За всі роки існування закладу в усіх гуртках головним у діяльності педагогів було, є і буде збереження здоров’я вихованців. Наші педагоги працюють під гаслом «Даючи знання, розвиваючи творчі здібності, не відбирай здоров’я!».
На засадах «педагогіки партнерства» в закладі створюються комфортні умови для перебування всіх учасників освітнього процесу. В основі діяльності – спілкування, взаємодія і співпраця між педагогом, вихованцями та їх батьками, які об’єднані спільними цілями й прагненнями, є добровільними зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
Метою нашої роботи є всебічний розвиток дитини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей для успішної реалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям, суспільству.
Цьому сприяють спільні проекти, у яких беруть участь педагоги, вихованці та їх батьки, зокрема масові заходи «Найкраща матуся у світі», «Тато, мама, я – спортивна (туристська) сім’я», «Ми з татом друзі», «Бабусенька – моя найкраща подруга» та інші, у яких батьки є не тільки учасниками, але й прикладом для наслідування.
Такий підхід дозволяє досягти значних результатів. Вихованці гуртків є неодноразовими переможцями:
- обласних змагань зі спортивного орієнтування (2014 – І, ІІ (2), ІІІ (2) місця; 2015 – ІІ місце, гурток «Спортивне орієнтування», керівник Бірюкова О.Ю., із шахів («Золота осінь» 2014 – І, ІІ (2), ІІІ (2); 2015 – І (2), ІІ, ІІІ (3); 2016 – І, ІІ; 2017 – І (2), ІІ (2), ІІІ місця; «Слобожанська осінь» 2016 – ІІ місце, 2017 – І (2), ІІ, ІІІ місця; «Різдвяний турнір»: 2016 – І (3),ІІ (2), ІІІ; 2018 – ІІІ (2) місця;«Новорічні баталії»: 2015 –І (2), ІІ, ІІІ місця; «Слобожанська весна»: 2015 – І, ІІ, ІІІ(2); 2016 – ІІ (2), ІІІ; 2018 – І(2), ІІ, ІІІ місця, «Дружба» 2015 І (2), ІІІ місце 2017 – І, ІІ, ІІІ(2); «Шахові надії»: 2016 – І, ІІ (2) місця), гурток «Шахи», керівник Вінниченко О.В.;
- обласного зльоту юних туристів-краєзнавців Харківщини – учасників Всеукраїнського руху «Моя земля – земля моїх батьків» (2014 – І, ІІ (2), ІІІ (2); 2016 – І, ІІ (6), ІІІ (3)місця), гуртки «Пішохідний туризм», керівник Можневський О.В., «Юні туристи – краєзнавці», керівник Репін О.В., «Юні друзі природи», керівник Рогаліна Н.М.;
- обласної акції «Молодь обирає здоровий спосіб життя» (2014 – ІІ (2); 2015 –  І(3); 2016 – І; 2017 – І, ІІІ (2) місця, подяки), гуртки «Флористика», «Основи біології», «Пішохідний туризм», «Народна творчість», «Історичне краєзнавство», «Юні охоронці природи», керівники Зайцев І.М., Рогаліна Н.М., Репін О.В., Поливанова О.І., Яковенко К.В., Можневський О.В.;
- обласної виставки-акції «SOS-вернісаж або друге життя сміття» (2014, 2015, 2016, 2017, 2018 – грамоти учасників, гуртки «Юний ерудит», «Флористика», «Народна творчість», «Паперопластика», керівники: Губарєва Т.Д., Поливанова О.І., Отколенко І.М., Зайцев І.М., Верпатова О.В.;
- міського етапу Всеукраїнського дитячого творчого конкурсу «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» (2017 – І місце).
Узагальнення досвіду організації роботи КЗ «ЦДЮТ № 4» з формування здоров’язбережувальної компетентності у вихованців висвітлено в роботі «Організація Школи сприяння здоров’ю у позашкільному навчальному закладі», автор-упорядник – методист Поливанова О.І. (Диплом ІІІ ступеня ХХІ обласної виставки-презентації педагогічних ідей та технологій, Харків, 2014).
Популяризація означеного педагогічного досвіду педагогів закладу здійснюється через співпрацю з видавництвами, ЗМІ: «Проект «Педагогічна етика. Конфлікти та їх подолання», автор Губарєва Т.Д., методист (журнал «Педагогічна майстерня» № 9 (33), вересень 2013, Харків, ВГ «Основа»); «Школа сприяння здоров’ю», автор – методист Поливанова О.І. (науково-методичний журнал «Позашкільна освіта», № 9 (45), 
вересень 2014); «Даючи знання – не відбирай здоров’я» («Медична газета», 15 грудня 2014, № 23), радіопередачі в рубриці «Муравський шлях» (жовтень 2014, вересень 2015), автор – журналіст Мироненко І.
У перспективі плануємо розробити й упровадити нову структуру щодо збереження здоров’я всіх учасників освітнього процесу, включаючи механізм взаємодії із закладами освіти району й громадськими організаціями, зробити її ефективною та варіативною.

Лісова Світлана Миколаївна, директор

Безлюдівський юридичний ліцей

імені Героя Радянського Союзу І.Я. Підкопая

Харківської районної ради Харківської області

Адреса: 62490, вул. Перемоги, 144-а, смт Безлюдівка, Харківський район, Харківська область

Телефон: +3(057) 749-66-32

Е-mail: bezl-ur-lic@ukr.net

Сайт: http://bezlyudivka-lyceum.edu.kh.ua

Ліцей є осередком формування культури здорового способу життя, тому процес розвитку здоров’язбережувальних компетенцій здобувачів освіти відбувається за допомогою впровадження новітніх форм і методів організації освітнього процесу. Пріоритетна роль відводиться інтерактивним формам і методам, застосування яких ґрунтується на партнерському стилі взаємодії, сприяє формуванню критичного мислення, ініціативи, цінностей власного життя та здоров’я, активної позиції щодо його збереження в оточуючих. Це тренінги на формування здоров’я, майстер-класи, бінарні уроки, години спілкування, вебінари, метою яких є створення проблемних ситуацій, пошук дій під час виникнення ризику для здоров’я, свята, участь в акціях, експедиціях, зустрічі з батьківською громадськістю, волонтерська діяльність.

Важливим напрямом роботи нашого закладу є самоврядування, що дає змогу самим учням брати участь у формуванні культури здоров’я: під час районних і обласних заходів, присвячених формуванню здоров’я молоді; захист учнівських проектів, науково-дослідницьких робіт; створення та презентація соціальних проектів під ненав’язливим і доброзичливим керівництвом тьюторів. З 2012 року учні ліцеїсти є активними учасниками та переможцями обласних конкурсів «Молодь обирає здоров’я». У 2017 році тьютор агітбригади «Імпульс» Бєляєва К.Ю. нагороджена Грамотою департаменту освіти і науки за багаторічну роботу в напрямі формування культури здоров’я молодого покоління. На рівні району впроваджуються проекти «Екостан сел. Безлюдівка», «Етномофауна сел. Безлюдівка». Заступник директора з виховної роботи Міланіна В.В., яка щорічно бере участь у розробці заходів щодо формування здоров’язбережувальної компетентності учнів і батьківської громадськості, нагороджена у 2018 році Подякою директора Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації. Педагог-організатор Коц І.А. опікується якістю створення кожного сценарію майстер-класу, Тижня здоров’я, Дня фізичної культури тощо. У 2017 році агітбригада «Паросток» (керівники Коц І.А., Міланіна В.В.) посіла І місце в районному конкурсі екологічних бригад і виступила на Всеукраїнській валеологічній акції «Здоров’я молоді – здоров’я нації», присвяченій Всесвітньому дню здоров’я». Оргкомітетом відзначено креативність, неординарність, яскравість та вміння наших учнів попередити про загрози для екологічної складової здоров’я мешканців планети Земля.

У ліцеї діють гуртки «Карате», «Шахи», хореографічний гурток «Непосєди», «Футбол». Так, команда з шахів «Біла тура» вже декілька років поспіль посідає І місце на спартакіаді школярів «Спорт протягом життя» (тренер Криворученко М.Я). Важливу роль у формуванні культури здоров’я в нашому закладі приділено саме його фізичній складовій. Білий В.В., учитель вищої категорії, старший вчитель, майстер спорту з карате, володіє чорним поясом (3 дан), лауреат І етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012» у 2014 році підготував переможця ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізичної культури, нагороджений грамотою Департаменту у справах молоді та спорту за вагомий особистий внесок у розвиток карате на Харківщині. У 2017 році команда ліцеїстів посіла ІІІ місце в районному етапі змагань «Старти надій», у 2018 на Чемпіонаті України з карате виборола І місце, на Чемпіонаті Європи – ІІ місце.

Відповідно до вимог Нової української школи в ліцеї створено всі необхідні умови для забезпечення пріоритетного напряму – формування здорового способу життя: центри відпочинку здобувачів освіти, їхній психолого-педагогічний супровід, спостереження за поведінкою під час ігрового адаптаційного періоду, ранкові зустрічі, руханки, заходи з практичним психологом, який робить акцент на збереження психічної складової здоров’я. На базі нашого закладу психолог проводить тренінги для педагогів-тренерів Нової української школи, під час яких створює з ними алгоритми дій учасників освітнього процесу щодо пошуку ефективної взаємодії закладів освіти та батьківської громадськості у справі формування здорового способу життя.

Педагогічний колектив Безлюдівського юридичного ліцею працює на засадах педагогіки партнерства, підтримуючи тісний взаємозв’язок з батьківською громадськістю, що сприяє оптимізації формування здорового способу життя всіх учасників освітнього процесу. Наші педагоги допомагають батькам здобувати спеціальні знання про розвиток особистості дитини, ефективні способи навчання її навичок здорового способу життя. Така співпраця враховує принципи впровадження ідей концепції Нової української школи, що сприяє формуванню діалогу та тісної взаємодії між учнями, учителями й батьками.

Пензій Надія Миколаївна,  директора 

 

 

Категорія: Файли | Додав: Освіта_Харківщини
Переглядів: 15 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018