Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Неділя, 28.04.2024, 16:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Файли [25]
ХХІ виставка [9]
ХХІ виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" за темою "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу"
XXIV виставка [13]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка [16]
"Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXXVIII виставка [5]
XXXVIII обласна тематична виставка ефективного педагогічного досвіду "Формування правової культури та правових орієнтирів учнів ЗНЗ"
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [6]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії"
40 виставка [2]
40 виставка "Громадянські та морально-духовні цінності в системі виховної роботи"
41 виставка Трудове навчання [1]
42 виставка дошкільники [1]
42 виставка дошкільники
43 виставка. Медіаосвіта [1]
43 виставка. Медіаосвіта
45 Англійська мова [1]
45 виставка Англійська мова
46 виставка "Національне виховання" [1]
46 виставка "Національне виховання"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Файли

Каталог 53 відкритої виставки «Нова українська школа. ІКТ та STEM-технології в освітньому процесі та управлінні закладами освіти
19.12.2018, 18:22

Харківський ліцей № 149 Харківської міської ради Харківської області

 

Історія нашого навчального закладу починається в 1983 році як загальноосвітньої школи № 149. Ліцей функціонує як загальноосвітній навчальний заклад II-III ступенів із профільним навчанням з 2008 року та є правонаступником навчально-виховного комплексу з ліцеєм № 149.

Заклад функціонує нині як багатопрофільний ліцей, у якому організовано навчання за економічним, математичним, біолого-хімічним, філологічним профілями.

Пріоритетним напрямом діяльності є впровадження доступної та якісної ліцейської освіти на засадах її демократизації, культивації суспільної моралі та духовності в освітній процес, створення належних і комфортних умов для повноцінної соціалізації й активного залучення здобувачів освіти до життя суспільства, підвищення ефективності освітнього процесу шляхом застосування сучасних підходів до організації освітньої діяльності. Педагогічний колектив працює над реалізацією методичної проблеми «Підвищення якості освіти, оновлення змісту і форми організації навчально-виховного процесу через удосконалення творчої співпраці учителів і учнів». Методична робота в ліцеї представлена як багатогранний процес, що складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої колективної, групової, індивідуальної діяльності вчителів і спрямована на активізацію педагогічних досліджень, упровадження в освітній процес інноваційних технологій, на підвищення якості освітнього процесу. Заклад упроваджує в освітній процес інноваційні педагогічні технології: особистісно орієнтовану, створення ситуації успіху, проектну, розвитку критичного мислення, STEM-технологію. На базі ліцею було проведено практичні семінари, присвячені питанням упровадження STEM-технологій в освітній процес: для вчителів біології та математики ЗЗСО Шевченківського району «Використання STEM-технологій на уроках природничо-математичного циклу» (14.12.2017), для вчителів математики ЗЗСО Шевченківського району «Робота з обдарованими дітьми на уроках математики» (23.02.2018), для вчителів української мови та літератури закладів освіти Шевченківського району «Можливості впровадження елементів STREAM-освіти в освітній процес на уроках української мови та літератури» (12.12.2018).

Харківський ліцей № 149 тісно співпрацює з вищими навчальними закладами України, зокрема через систему університетських кафедр у ліцеї. Організована діяльність творчої науково-інформаційної лабораторії «Формат», творчої групи вчителів для роботи з обдарованими дітьми «Крок до зірок», що якісно позначається на результативності участі учнів у турнірах, у Міжнародному математичному конкурсі «Кенугуру», Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Колосок», Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер», Міжнародних дистанційних освітніх конкурсах для учнів 1-11 класів Олімпіс, Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник», у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України. За останні п’ять років 38 учнів ліцею стали переможцями ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Переможці Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів і Конкурсу-захисту МАН отримують стипендії Президента України, Харківського міського голови «Обдарованість» для дітей та молоді. Учителі, які підготували переможців, теж відзначаються стипендіями.

Педагоги ліцею брали участь в обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» з означеної теми (номінація «Початкова школа» – диплом ІІІ ступеня). Три педагоги отримали дипломи Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «Геліантус – учитель».

Наш ліцей бере участь у Всеукраїнському науково-педагогічному проекті «Філологічний Олімп».

Педагоги створюють методичні та дидактичні матеріали до занять, що висвітлюються на сторінках періодичних видань та в Іінтернет-просторі, працюють над підвищенням якості освіти. Вони мають досягнення у створенні дистанційних курсів – дипломанти конкурсу на кращий дистанційний курс із навчальних предметів – географія, математика, українська мова та література, англійська мова. Одним із напрямів інноваційних освітніх технологій у ліцеї є інтеграція пов’язаних між собою шкільних предметів із метою надання учням комплексного розуміння оточуючого світу. Учителі ліцею використовують як внутрішньопредметну, так і міжпредметну інтеграцію, а саме: математики і біології, біології та хімії, біології та мистецтва, історії та інформатики, географії та хімії, української мови й літератури та біології, предметів початкової школи.

 

Прокопова Олена Семенівна, директор

 

Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11
Лозівської міської ради Харківської області

Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 заснована в 1965 році. У нашому закладі освіти на сьогодні створено всі умови учням для успішного оволодіння навчальним матеріалом. Функціонують два комп’ютерних класи, мультимедійний кабінет природничих наук, два кабінети НУШ. Однією з головних передумов упровадження ІКТ є підготовка вчителя, тому систематично проводяться майстер-класи, тренінги з питань оволодіння новими технологіями.

Адміністрація школи активно запроваджує ІКТ в освітньому процесі та піклується про підвищення професійного рівня педагогів. Директор школи – учасник руху відповідального вчительства, делегат Першої, Другої, Третьої національних (не) конференцій EdCamp Ukraine 2015 – 2017 років, спікер із теми «Використання смартфонів у навчальному процесі» на міні-EdCamp 2018, учасник Всеукраїнського семінару «Використання Office 365 у навчальному процесі» у місті Хмельницькому, 2017 р., учасник тренінгу з цифрового перетворення Харківщини від Google, Харків, 2018, член журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2016» у номінації «Інформатика», член журі Всеукраїнського конкурсу «Народний спікер» 2016 – 2018 років, нагороджений Подякою Міністерства освіти і науки України, 2016 р.

Система роботи школи з упровадження ІКТ направлена на формування особистості, підготовленої до активної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства, на розвиток критичного мислення. У школі створено цифрове середовище як передумову для розвитку інформаційно-цифрової компетентності – однієї з ключових у Новій українській школі. До навчальних кабінетів, майстерень і спортзалу підведено кабельний Інтернет. Крім традиційних способів використання ІКТ, учні початкових класів залучаються до роботи в Українсько-Естонському проекті Міксіке з розвитку усного рахунку. Результат – третє місце в Харківській області. Учні середньої ланки з цікавістю користуються навчальним середовищем «Мій клас», результатом роботи стало 20 місце школи серед понад 500 шкіл-учасників з України. Результатом співпраці закладу з науковим товариством «q-bit» є покращення результатів учнів у ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики. З метою діагностики рівня знань учнів активно використовуємо сервіси Web 2.0 kahoot, plickers, learningapps та інші, для швидкого доступу до ресурсів – qr-коди. З метою оптимізації адміністративної та методичної роботи в закладі розгорнуто хмару GSuite for education від компанії Google.

Учні 8–11-х класів і педагогічні працівники мають корпоративні акаунти, можуть безкоштовно користуватися всіма додатками Google. Одним із найбільш корисних додатків є google classroom, що дає можливість організувати перевернуте навчання, оптимізувати процеси здобуття нових знань, оцінювання, зворотний зв’язок, а також створити віртуальну «вчительську кімнату» – інформувати, проводити опитування, голосування. Використання хмарного середовища для збереження документів вивело на якісно новий рівень систему документообігу. Свій досвід учителі нашої школи передають колегам під час проведення майстер-класів, вебінарів, тренінгів.

Бережний Валерій Ігоревич, директор

 

Комунальний заклад «Харківський спеціальний навчально-виховний

комплекс» Харківської обласної ради

28 листопада 1896 року в Харкові з ініціативи священика Василя Вєтухова при Пантелеймонівській церкві було відкрито благодійне училище для глухонімих дітей. З 1923 р. заклад працює як дослідна школа для глухонімих дітей. У 1956/1957 рр. школа включається до експерименту за принципом формування мовного спілкування глухих дітей під керівництвом С. О. Зикова, 1960/1965 рр. – проводить експериментальну роботу з предметно-практичного навчання глухих дітей; з 1975 р. працює над розвитком слухового сприймання глухих учнів і покращенням якості їх вимови; у 1995 р. стає експериментальним майданчиком Інституту дефектології АПН України за темою «Оновлення змісту навчання, виховання і трудової підготовки учнів на основі відродження народних ремесел і традицій, використання засобів індивідуальної корекції». Більш ніж 20 років поспіль у НВК функціонують і розвиваються творчі майстерні. У 2018 році колективи театру костюма «Аліса», «Петриківський розпис» і «Ткацтво» отримали від МОНУ почесні звання «Зразковий художній колектив», а в листопаді 2018 року колективи гуртків «Художня кераміка» та «Писанкарство» номіновані на присвоєння цих почесних звань. Тривалий час учні опановують народні ремесла.

У 1988 р. педагогічний колектив школи включився в роботу зі створення й апробації програм зі скорочених строків навчання. У 2002 р. упроваджуються новітні технології професійно-трудового навчання; за реалізацію та розповсюдження досвіду колектив закладу нагороджено Почесною грамотою Академії педагогічних наук України. При побудові освітнього процесу увага приділяється пошуку найбільш ефективних напрямів соціальної адаптації дітей з вадами слуху в суспільстві через упровадження інтерактивних методів та ІКТ, що дають можливість підвищити якість освіти, специфікою якої є подолання наслідків глухоти шляхом розвитку залишкової слухової функції, навчання мови як засобу спілкування, використання різних форм мови (дактильної, усної, писемної та жесто-мімічної), розвиток логічного мислення, слухового сприймання та формування мовлення.

10 років поспіль наші учні беруть участь і перемагають у Всеукраїнському конкурсі юних суспільствознавців «Кришталева сова», стають призерами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових навчальних дисциплін, активними учасниками Всеукраїнського конкурсу «Ерудит».

На базі закладу функціонують 6 дошкільних груп. НВК бере участь у Міжнародному проекті «Сприяння освіті» за програмою розвитку дитини від 2 до 6 років «Безмежний світ гри з ЛЕГО» та «Шість цеглинок» у рамках меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та благодійним фондом «ЛЕГО ФАУНДЕЙШОН Данія». Дошкільнята під керівництвом досвідчених педагогів опановують і пізнають світ через ігрову діяльність. У 2018 році робота вихованців виборола перше місце в дитячому архітектурному фестивалі «Водний світ» у номінації «Вода і Всесвіт».

У НВК створено всі умови для повноцінного різнобічного розвитку особистості, збереження та зміцнення здоров’я дітей. Працюють спортивні секції з легкої атлетики, футболу, плавання, спортивного орієнтування, баскетболу, пляжного волейболу, бадмінтону. Діти неодноразово ставали переможцями змагань із різних видів спорту Всеукраїнського та світового рівнів, олімпіад.

Четвертий рік педагогічний колектив працює над науково-методичною темою «Створення адаптованого корекційно-розвивального, практико-орієнтованого середовища для дітей та учнів з особливими фізичними потребами в умовах якісного безперервного освітнього процесу в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі».

У 2018 році на базі закладу освіти відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я», у ході роботи якої педагогічний колектив поділився досвідом навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. За результатами конференції видано збірник наукових праць, присвячених висвітленню результатів психолого-педагогічних досліджень щодо збереження та формування здоров’я дітей.

В умовах створення Нової української школи особливого значення набуває розвиток компетентностей шляхом навчання через дію: забезпечення підготовки вихованців до ефективної взаємодії з навколишнім світом, усвідомлення ними законів природи; розвиток культурного відпочинку й активного навчання, вирішення практичних проблем; формування якостей критичного мислення, що характерні для розвитку особистості.

Учитель початкових класів Кравченко Н.Д. працює за програмою «Нова українська школа», що дає їй можливість упроваджувати у своїй роботі інтерактивні методи, новітні технології. Як результат – радість і задоволення малюків від навчання, виявлення здібностей і потенціалу вихованців.

Мірошник Олена Вячеславівна, директор

Категорія: Файли | Додав: Освіта_Харківщини
Переглядів: 332 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024