Мереф’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області заснована в 1936 році як залізнична школа № 47. З 2000-го року – зразкова школа Харківського району. Профілі навчання: природничий, суспільно-гуманітарний, технологічний, універсальний, філологічний. Пріоритетний напрям навчально-виховного процесу – створення якісно орієнтованого освітнього середовища шляхом розвитку мережної взаємодії; забезпечення успішного функціонування школи як цілісної соціально-педагогічної системи на сучасному етапі, її переходу на новий якісний рівень шляхом трансформації в ГАШ. Науково-методична проблема: «Формування творчо активної особистості засобами особистісно орієнтованої системи навчання й виховання на основі професійної компетентності педагога». Широко використовуються ІКТ. Працює клас інформатики та інфомаційно-комунікаційних технологій. Учні школи – учасники і переможці Міжнародних, Всеукраїнських, регіональних, обласних, районних конкурсів, олімпіад, турнірів. Учителі – учасники різноманітних Міжнародних, Всеукраїнських, регіональних, обласних творчих спілок, фестивалів, конференцій, з’їздів; учасники, лауреати і переможці районних. обласних, Всеукраїнських професійних конкурсів «Учитель року», «Класний керівник року», «Керівник гуртка року», виставки-ярмарку педагогічних ідей, мають 5 авторських програм. Педагогічний колектив бере активну участь у дослідно-експериментальній роботі, зокрема в експериментальному дослідженні з проблеми «Громадсько активна школа у рамках програмно-цільового проекту «Громадсько активна школа як інноваційна система управління закладом освіти», «Технологія організації навчально-виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів на засадах особистісно орієнтованої педагогіки» («Правова і громадянська освіта учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»). Навчальний заклад – експериментальний майданчик «Школа проти СНІД». Ефективний педагогічний досвід узагальнено на районному (10) та обласному рівні (4). З 2007 року в рамках громадсько активної школи реалізується інноваційна модель управлінської діяльності, яка дозволяє вирішити питання оновлення змісту, функцій, структури та стилю керівництва закладом, трансформує школу в осередок громади. Заклад уже має певний досвід демократизації школи та окремих класів через самоврядування ("Шкільне містечко”), цікавий досвід роботи волонтерського загону, приклади партнерства «школа-громада». Однією з форм співпраці з громадою є Рада ГАШ. На основі чітко поставлених завдань сформована відповідна модель випускника громадсько активної школи, створено інноваційний проект «Модель випускника Мереф’янської ЗШ І-ІІІ ступенів № 6».
|