1871 р. – рік заснування закладу, 1920 р. – трудова семирічна школа, 1933 р. – школа стала десятирічною, 15.09.1943 р. – у школі відновилося навчання, 1962 р. – школа стала трудовою політехнічною з 11-річним терміном навчання. 1981 р. – збудовано нове приміщення по вул. Широнінців, 25, 1998р. – Зміівська загальноосвітня школа №1 м. Змієва І-ІІІ ступенів – абсолютний переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Школа року». 2003 р. – Зміївська загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів реорганізована в ліцей № 1 м. Змієва комунальної форми власності. 2006 р. – ліцей № 1 м. Змієва – абсолютний переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Школа року», лауреат Всеукраїнського конкурсу «100 кращих шкіл України», лауреат ХІІI виставки-презентації «Інноваційні технології навчання». 2007 р. – лауреат регіональної виставки, присвяченої впровадженню профільного навчання у загальноосвітніх закладах, переможець обласної виставки «Інноваційна школа ХХІ століття». 2008 р. – абсолютна перемога у відкритій обласній виставці «Освіта Харківщини ХХІ століття» у номінації «Організація роботи з обдарованими учнями», перемога у ІІ обласному етапі Всеукраїнського конкурсу моделей підготовки компетентного випускника загальноосвітніх навчальних закладів серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності. 2009 р. ліцей нагороджений відзнакою «Флагман освіти і науки України». 2010р. змінена назва ліцею, присвоєно ім’я двічі Героя Радянського Союзу З. К. Слюсаренка. Стратегічна проблема діяльності ліцею: «Забезпечення якості реалізації освітнього простору в умовах модернізації навчально-виховного процесу», що реалізується в системі науково-методичної роботи над питанням «Створення умов для мережної організації надання інтегрованої допомоги педагогічним працівникам у вдосконаленні професійного рівня, з метою забезпечення якості загальної середньої освіти». Методична робота в ліцеї – це систематична індивідуальна і колективна діяльність педагогів, яка сприяє їхнім творчим пошукам і відповідає запитам кожного члена колективу. Ліцей сьогодні – це: особистісно зорієнтований підхід у навчанні та вихованні, використання інноваційнних технологій, залучення учителів і учнів до науково-дослідницької роботи, формування високоінтелектуальної особистості, учнівське самоврядування, краєзнавчо-пошукова діяльність, соціокультурний центр міста, авторські програми, професійне навчання, комп’ютеризація навчання, забезпечення психологічної служби. Науково-методичний супровід сприяє тому, що всі члени педагогічного колективу мають високу дидактичну компетентність, теоретично і практично володіють інноваційними методами роботи з учнівським колективом, знаннями психологічних основ творчої діяльності. Більше 60% колективу мають практичний досвід творчої пошукової та наукової діяльності. Усі вчителі мають у своєму доробку виступи і творчі звіти з різноаспектних методичних проблем. На базі ліцею розроблені та діють програмно-цільові проекти: «Обдарована дитина», «Ліцей і здоров’я», «Програма інформатизації ліцею», «Моніторинговий супровід навчально-виховного процесу», Громадсько активна школа (ГАШ) за напрямом «Ліцей-соціокультурне середовище міста».
|