Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Понеділок, 13.05.2024, 05:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти"

Харківська гімназія № 14 Харківської міської ради Харківської області
Харківська гімназія № 14 Харківської міської ради Харківської області

Номінація: «Система формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників»

Харківська гімназія №14 як загальноосвітня школа була заснована у 1978 році.
Заклад за цей час:
1991 рік – відкриття на базі школи класів Дитячої школи мистецтв № 3;
1994 рік – відкриття першого комп’ютерного класу;
1995 рік – на базі школи створено навчально-виховний комплекс № 14: загальноосвітня школа I – II ступенів, гімназія;
2005 рік – НВК № 14 реорганізовано в гімназію № 14.
Харківська гімназія №14 – це «Кращий заклад освіти м. Харкова» (2007 рік); «Лідер сучасної освіти» (2007 рік); Переможець міського конкурсу-захисту на кращу модель інформатизації закладу освіти «Шкільний інформаційний світ» у номінації «Школа сучасних інформаційно-комунікаційних технологій»; «Флагман сучасної освіти України» (2010 рік).
Профілі навчання: інформаційно-технологічний, фізико-математичний, іноземної філології.
Пріоритетні напрями навчально-виховного процесу:
-    упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в управління навчальним закладом і при викладанні навчальних дисциплін;
-    упровадження здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій навчання та виховання.
Науково-методична проблема закладу: «Формування всебічно розвинутої особистості за рахунок упровадження здоров’язберігаючих технологій, підвищення рівня сформованості інформаційної компетентності учнів та педагогічних працівників».
Система роботи ХГ № 14 над науково-методичною проблемою включає такі складові:
-    запровадження автоматизованого моніторингу стану соматичного, психологічного, фізичного здоров’я школярів;
-    запровадження автоматизованого моніторингу рівня навчальних досягнень учнів, сформованості інформаційної компетентності учнів та педагогів;
-    створення навчально-наукового комплексу щодо формування інформаційно-комунікаційних компетенцій педагогів за участю науковців ХНУ ім. Каразіна, Харківського національного економічного університету, ХНПУ імені Г.Сковороди, Національного аерокосмічного університету імені М.Є. Жуковського «ХАІ»;
-    участь педагогів закладу в конференціях, наукових семінарах, апробаціях, зокрема «Дні науки – 2010: Єдине інформаційне середовище міста та навчального закладу в контексті стратегічного розвитку освіти в Україні», «Діагностування навчальних досягнень учнів та моніторинг якості освіти», «Впровадження системи управління навчанням Moodle»;
-    наповнення навчальних кабінетів сучасними комп’ютерними модулями, мультимедійним обладнанням.
Учні гімназії – неодноразові переможці обласних етапів предметних олімпіад, конкурсів-захистів МАН, чемпіонатів із програмування Екософт та ін.
Учителі гімназії – неодноразові переможці обласних та міських конкурсів «Учитель року», творчих конкурсів на кращу розробку дистанційних курсів, мультимедійних уроків за технологією Smart.

Категорія: ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" | Додав: Освіта_Харківщини (21.03.2011)
Переглядів: 801 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024