Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Неділя, 28.04.2024, 22:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти"

Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 32 Харківської міської ради Харківської області
Номінація: «Система навчання інформатики у навчальному закладі»

Система навчання інформатики в середніх навчальних закладах визначається як система, функціонування якої обумовлюється багатьма чинниками. Головними з них є: характер соціального замовлення на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства, цілі навчання та виховання, принципи і зміст навчання інформатики та ін.
Системи навчання предметів, які становлять зміст загальної середньої освіти, формувалися протягом десятиріч в основному емпірично, перевірялися шкільною практикою і помітно змінювалися з періодом порядку 10-15 років. Для інформатики ж характерним є високий динамізм становлення її методичної системи навчання.
Створення та розвиток системи навчання інформатики відіграє ключову роль у становленні шкільного курсу інформатики. Тому актуальним є аналіз елементів системи, виявлення найвужчих місць і проблем, без розв’язання яких неможливий її подальший розвиток.
У навчанні інформатики оволодіння програмно-апаратним забезпеченням інформаційних технологій, які є основою засобів навчання інформатики, виступає як одна з найважливіших цілей навчання, наступними є забезпечення інформаційної культури учнів, формування нових інформаційно-комунікаційних технологій навчання на основі широкого застосування комп’ютерних засобів діяльності та телекомунікацій.
Створення та виконання програм-проектів дозволяє реально здійснювати міжпредметні зв’язки курсу інформатики та інших навчальних дисциплін: математики, фізики, історії, географії, літератури, ботаніки, музики, рідної та іноземних мов тощо.
Нова комп’ютерна техніка дає можливість вільного доступу до телекомунікаційних технологій, освітнього Інтернет-простору доступу до світових інформаційних ресурсів, сприяє впровадженню дистанційного навчання та телекомунікаційних проектів.
Уже сьогодні учні нашої школи досліджують різноманітні проблеми, пишуть творчі роботи, беруть участь в Інтернет-олімпіадах, що вимагає володіння основними дослідницькими методами:
-    аналізом;
-    пошуком джерел інформації;
-   збору та обробки даних.
Комп’ютерне моделювання, яким учні широко користуються, дозволяє
варіювати часовий масштаб подій, а також моделювати ситуації, що відбуваються у мікро- та макросвіті.
Плануємо за допомогою ІР –комунікацій повідомляти батьків про
щоденну успішність учнів та їх відсутність на заняттях, про основні події в житті школи. На сьогодні у школі склалася чітка система впровадження нових інформаційних технологій, яка продовжує розвиватися та набуває нового наповнення.
Функціонує і постійно оновлюється Інтернет-сайт школи. Учні та батьки мають можливість надавати інформацію, свої пропозиції та зауваження для розміщення на сайті.
У закладі розгалужена локальна мережі, до якої підключено всі комп’ютери в навчальному кабінеті інформатики та 3 комп’ютери, що використовуються в управлінський діяльності. Це становить 100 % підключення до Інтернету.

Категорія: ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" | Додав: Освіта_Харківщини (21.03.2011)
Переглядів: 629 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024