Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Неділя, 28.04.2024, 22:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти"

Навчально-методична лабораторія комп’ютерних технологій РМК відділу освіти Дергачівської РДА
Номінація: «Cистема формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників»

У 2004 році у відділі освіти створена навчально-методична лабораторія комп’ютерних технологій, метою якої є накопичення, апробація та розповсюдження програмного забезпечення, технічних засобів, інформаційно-методичних матеріалів, які сприяють інтенсивній інформатизації освітньої галузі.
За цей час вироблена чітка система формування  інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників, яка реалізується через: упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес; навчання вчителів-предметників за програмою «Інтел – навчання для майбутнього»; проходження курсів та спецкурсів з ІКТ; діяльність РМО.
Результати роботи: ІК-компетентність учителів; використання ЕЗНП на уроках; створення власних презентацій та тестових завдань; широке використання ресурсів Інтернет; створення сторінок РМО на сайтах ЗНЗ та РВО; використання ІКТ у діяльності ШМО; самоосвіта та індивідуальне навчання при лабораторії; участь у виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій; видання методичних вісників із теми: «Поширення досвіду»; апробація ЕЗНП; застосування квадрант-аналізу кваліметричних моделей в управлінській діяльності.
Школи району характеризуються широким упровадженням інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання і виховання, в управлінську діяльність, автоматизації інформаційно-методичного забезпечення. Накопичено досвід практичного використання інформаційних технологій для супроводу навчального процесу при вивченні дисциплін. Маючи достатні навички роботи на комп’ютері, учителі-предметники не тільки використовують електронні програмні засоби навчального призначення, але й здатні готувати власні електронні розробки уроків, конспектів, презентацій, тестів тощо.
Учителі району постійно працюють над удосконаленням методики проведення сучасного уроку з використанням спеціалізованих мультимедійних кабінетів. У Дергачівській гімназії №3 встановлено кабінети хімії, біології, фізики, які обладнані сучасними технічними засобами навчання та приладами.
Різнобічність доступних Інтернет-ресурсів забезпечила можливість отримання законодавчих і нормативних документів, обміну фаховою інформацією, використання планів уроків, онлайн-курсів, участі в Інтернет-олімпіадах, конференціях, семінарах. Створення веб-сайту закладу є одним із елементів цієї роботи. 26 шкіл району мають свій сайт, що становить 100%. На високому рівні використовують можливості ІКТ у Дергачівській гімназії №3, Дергачівському ліцеї №2, Солоницівській гімназії №3, Прудянській ЗШ, Дворічнокутянській ЗШ, Малоданилівському ліцеї, Слатинському НВК, Подвірському НВК.
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні навчальним закладом  дало змогу оптимізувати процес обміну інформацією, зменшити обсяг роботи адміністратора, модернізувати проведення нарад і семінарів, здійснювати моніторинг із різних напрямів діяльності.
Інформаційно-комунікаційна компетентність учителів дає певні позитивні зрушення в кількості призерів та переможців учнівських предметних олімпіад, залученні учнів до інтерактивних конкурсів, таких як «Бобер», «Intel-Еко Україна», «Моя родина у ХХ сторіччі», конкурсу газет «Шукачі скарбів», «Онляндія в моїй школі» та інших.
Учителі району беруть активну участь у конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року», щорічно є учасниками виставки педагогічних ідей та технологій. 45% учителів мають сертифікати тренерів програми «Інтел. Навчання для майбутнього». Щороку близько 8% педагогічних працівників проходять спецкурси з використанням ІКТ. Зразків ефективного педагогічного досвіду 63% від загальної кількості вчителів-методистів із питань упровадження ІКТ у навчально-виховний процес схвалено методичною радою РМК.
Категорія: ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" | Додав: Освіта_Харківщини (21.03.2011)
Переглядів: 722 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024