Балаклійський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №4 Балаклійської міської ради Харківської області
Номінація «Упровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» у практику роботи дошкільного навчального закладу»
Дитячий садок «Ромашка» – це колиска дитинства, це материнська турбота, незгасаюча любов до малюків, це перша сходинка у знайомстві та пізнанні оточуючого, набуття життєвої компетентності. Заснований дошкільний навчальний заклад був 18 січня 1964р. і вже понад 47 років працює за девізом «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими». Очолює дошкільний навчальний заклад з 2005р. Колташова Олена Петрівна – педагог з вищою педагогічною освітою, вищою кваліфікаційною категорією, має педагогічне звання «Вихователь-методист». На сьогоднішній день у дошкільному навчальному закладі працює 10 груп: 3 групи раннього віку, 7 груп молодшого та старшого дошкільного віку. Віддають своє серце, люблять, піклуються, розвивають, виховують та навчають малюків 21 фахівець своєї справи. Методичну роботу очолює, організовує і проводить вихователь-методист вищої категорії Борщ Валентина Олексіївна. Сьогодні ДНЗ – це сучасне приміщення, яке об лаштоване наглядно-дидактичними матеріалами для набуття дітьми життєвої компетентності, розвивальні зони згідно Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Процес оновлення та гуманізації дошкільної освіти на засадах компетентнісної парадигми орієнтує педагогів нашого закладу на цілісний підхід до формування особистості та забезпечення якісної і доступної дошкільної освіти. З 2009 року наш дошкільний заклад розпочав впровадження у практику роботи Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Розглянувши концептуальні засади Базової програми, її принципи, структуру ми зрозуміли, що програма орієнтована на педагогіку нового часу і визначає пріоритет педагогіки розвитку та містить показники компетентності у позиції «Я у Світі» як системи ціннісних ставлень дошкільників до природного, рукотворного, соціального довкілля та самих себе. Успішність виконання завдань Базової програми «Я у Світі» залежить від комплексного поєднання трьох напрямів роботи: компетентно-професійної підготовки педагогів; впорядкованої свободи щодо організації життєдіяльності і освітньо-виховної роботи з дітьми; оптимізації взаємодії педагога з батьками. Пріоритетними напрямками навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку є: народознавчий; організація роботи з дітьми 5-ти річного віку; правовий; фізкультурно-оздоровчий; художньо-естетичний. ДНЗ є опорним дитячим садком з народознавства. Постійно вирішує питання громадянського виховання дитини через провідні моральні цінності та використовує різні шляхи введення дітей у світ національної культури, формування інтересу і поваги до неї, активного використання в житті. Оволодінням багатством рідної мови – одне з основних джерел формування особистості дитини, виховання в неї національної самосвідомості. Народознавство виховує у малят моральні, патріотичні, естетичні, творчі задатки. Також одним із приоритетних завдань дошкільної освіти на сучасному етапі є підвищення показника охоплення дошкільною освітою дітей п’ятирічного віку. Важлива умова гармонійного входження дитини у шкільне життя, її оптимістичного самопочуття відкритості новим науковим знанням, досягненням у неї успіхів у навчання є зріла особистість дошкільника. У садочку плідно працюють гуртки: «Умілі рученята», театралізованої діяльності «Усмішка», хореографічно-танцювальний «Веселка». Працюючи зі своїми гуртківцями керівники-вихователі ДНЗ виявляють задатки ранньої обдарованості, розвивають у дітей творчі здібності використовуючи при цьому особистісно орієнтований та гуманно-особистісний підходи. Вся робота спрямована: на створення сприятливих умов для повноцінного і гармонійного розвитку дошкільника, що надають можливість реалізації гуманістичної педагогіки, яка розглядає дитину як найвищу цінність; на ефективне використання різних форм методичної роботи з педагогічними працівниками та впровадження у практику роботи освітніх інноваційних технологій; на налагодження педагогічної взаємодії між усіма учасниками педагогічного процесу. Наш колектив працює з любов’ю до дітей, що наш дитсадок – це різнокольорова ромашкова планета радості, де щоденно сміються, граються та творять діти.
|
Категорія: ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" | Додав: Освіта_Харківщини (27.04.2011)
|
Переглядів: 1001
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|