Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Понеділок, 29.04.2024, 05:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 5 «Малятко» комбінованого типу комунальної власності Первомайської міської ради Харківської об
Номінація «Упровадження Базової програми розвитку дитини  дошкільного віку «Я у Світі» у практику роботи дошкільного навчального закладу»

Дошкільний навчальний заклад № 5 «Малятко» заснований у 1966 році трестом «Первомайськхімбуд», 1992 р. переданий у комунальну власність Первомайського  міськвиконкому.
Заклад розрахований на 280 місць, групи комплектуються за віковими ознаками. Навчання  та виховання  дітей  проводиться  українською  мовою та здійснюється  за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Дошкільну освіту  надають  дітям 20 педагогів, з  них вищу освіту мають 11 педагогів, середню спеціальну – 9. Функціонують оздоровчій комплекс,музична та спортивна зали.
За п’ятиденним робочим тижнем функціонують 3 групи раннього віку та 7 дошкільних  груп.
Пріоритетні  напрями  навчально-виховного  процесу
У результаті пошуку оптимальних шляхів виховання і навчання дітей дошкільний навчальний заклад виділив  три основні напрями, які в комплексі розкривають зміст роботи:
- забезпечення виконання  державної  політики щодо охорони життя  та  здоров’я дітей;
- інтеграція процесу впровадження інноваційних технологій;
- систематизація роботи з виявлення та розвитку творчих здібностей дітей засобами інноваційних технологій.
З 2007 року дошкільний навчальний заклад працює над науково-методичною темою «Системний підхід до організації  розвивально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі».
Вихователі у процесі впровадження оптимальних моделей організації життєдіяльності дітей опанували особливості проведення інтегрованих занять та організації проектної діяльності, сучасні підходи до планування освітнього процесу, розробили індивідуальні навчально-виховні стратегії. Педагоги спрямовують свої зусилля на розвиток і оздоровлення дітей, застосовуючи технологію фізичного виховання дітей Миколи Єфименка «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей». З раннього віку для вихованців створюється предметно – просторове середовище за технологією саморозвитку Марії Монтессорі,  в якому дитина розкриває свій внутрішній потенціал у процесі вільної самостійної діяльності, завдяки гуманістичному підходу до виховання і навчання дітей, вірі в безмежні можливості розвитку дитини, опорі на її самостійність та індивідуальність. Розкриття духовного та інтелектуального потенціалу дитини досягається не засобами зовнішнього впливу на особистість, а за допомогою спеціально сформованого середовища, своєрідної «духовної екології».
Для розвитку пізнавальної активності дітей педагоги звертаються до пошуково-дослідницької діяльності. Проведення досліду сприяє формуванню креативності, поліпшує комунікабельність, підвищує компетентність, що, у свою чергу, створює добрі умови для соціальної адаптації та емоційного комфорту дитини.
Мислити творчо, неординарно, креативно педагоги вчать своїх вихованців, застосовуючи наукову технологію розвитку творчості – ТРВЗ. Головним принципом своєї роботи вони вважають навчання дітей розв’язувати суперечності, застосовуючи системний підхід.
З метою прилучення батьків до спільної з дітьми художньої діяльності в умовах дошкільного закладу був створений розвивальний центр «Музей унікальних виробів» – своєрідний архів дитячого садка, в якому зберігаються виробки, виготовлені власноруч дітьми, батьками, педагогами. Кожен виріб – це окрема історія, що відображає творчий портрет її автора. Протягом багатьох років наші розумово обдаровані вихованці посідають призові місця у міському конкурсі «Розумники та розумниці» з української мови та математики для молодших школярів і старших дошкільників.
Дитячий танцювальний колектив «Малятко» став лауреатом у міському фестивалі «Дитячий зорепад», наші вихованці були дипломантами у номінації вокалістів у міському етапі конкурсу «Перлини Слобожанщини», команда випускників дошкільного навчального закладу  неодноразово нагороджена дипломами за участь у Спартакіаді  дитячих садків міста.
Педагоги ДНЗ беруть активну участь у Тижні педагогічної майстерності «Вихователь року», виставці-презентації педагогічних ідей та технологій. Посібник «Дітей своїх плекаємо – про здоров’я дбаємо» відзначений Дипломом II ступеня (2009 р.).
Сучасне життя ставить перед педагогічним колективом дошкільного навчального закладу складні завдання й висуває суворі вимоги, тому об’єктивною необхідністю стало вдосконалення існуючих методів і форм роботи з дітьми та їх родинами, оволодіння інноваційними технологіями, виховання здорової дитини.

Категорія: ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" | Додав: Освіта_Харківщини (27.04.2011)
Переглядів: 622 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024