Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" П`ятниця, 03.05.2024, 13:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"

Комсомольський дошкільний навчальний заклад № 4 Зміївської ТЕС ВАТ ДЕК «Центренерго» Зміївського району Харківської області
Номінація «Упровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» у практику роботи дошкільного навчального закладу»

Дошкільний навчальний заклад  засновано у 1965 році. Десять групових кімнат закладу розраховано на 180 дітей. На даний період дошкільний заклад відвідують 150 дітей. Протягом 25 років на базі ДНЗ відкрито 1 клас Комсомольської гімназії № 2.
У 1976 році побудовано зимовий сад з акваріумом на 7 тон води, в якому ростуть водяні рослини: гіоцинти, морська капуста, рожева лілея та живуть акваріумні рибки. Зимовий сад оформлено різнобарвними рослинами. У 1986 році на території закладу збудована теплиця площею 100 м2, де створено умови для праці дітей різного віку по догляду за рослинами, тваринами, птахами. Протягом всього року рослини в теплиці вражають своєю красою та яскравістю. Розкішними гронами квітне пеларгонія, на високих стрілках клівії білі і червоні квіти, яскравими квітами вкриті бугенвілія і інші рослини, батьківщина яких далека від зимових умов. Затамувавши подих від задоволення діти спостерігають процес росту, цвітіння та зав'язування плодів на банановому дереві. Все це зелене царство вражає своєю красою, а ще й тим, що внаслідок правильного догляду за рослинами та під час праці в природі, діти відчувають себе причетними до справжнього дива, що створили самі під час вирощування квітів для мами та кропу, петрушки, цибулі для салату. 
Пріоритетним напрямом роботи дошкільного закладу у вихованні дітей та діяльності педагогів є формування екологічного світосприйняття у дітей та праця в природі, як один із засобів формування екологічної компетентності дошкільників. Мета закладу-створення еколого – розвивального середовища та формування екологічної компетентності дошкільника. Елементом еколого-розвивального середовища закладу є екологічна стежина, маршрут якої проходить через теплицю,березовий гай, город, живий куточок, фруктовий сад, квітник, ділянку весняних первоцвітів і лікарських рослин, зимовий сад з акваріумом.
Для дошкільного закладу екологічне виховання стало невід'ємною частиною дошкільної освіти, тому педагогічний колектив постійно знаходиться у русі та пошуках. Ознайомлення дітей з природою відбувається наочно-діяльнісним шляхом. Система екологічного виховання забезпечується використанням різноманітних методів та прийомів: спостереження, праця, пошуково-дослідницька діяльність, ігри, художня література, фіксація уявлень дітей в розповідях та виставках робіт образотворчої діяльності, які використовуються на інтегрованих заняттях, цільових прогулянках, екскурсіях до парків,  скверів та під час свят і розваг. Однією з перспективних інноваційних технологій, які використовуються, є проектна діяльність. Це метод практичної цільової дії та продукт співпраці, співтворчості дітей та вихователів, активне включення батьків у спільну діяльність. Під час роботи над проектами використовуються методи ТРВЗ для збагачення дослідницької діяльності дітей. Творча атмосфера, вірно організований педагогічний процес, зацікавленість батьків та дітей дозволяють ефективно застосовувати метод проектів та дають можливість отримувати високі показники результативності в екологічному вихованні дітей.
Досвід роботи закладу «Організація праці дошкільників в природі» в 1989 році нагороджений Дипломом I ступеню на ВДНГ УРСР. Досвід роботи вихователя Подмаркової Г.О. «Трудове виховання  в розвитку дитини старшого дошкільного  віку, його моральному становленні» в 2000 році нагороджено Дипломом I ступеню Харківської обласної виставки – ярмарку педагогічних ідей. Методичні розробки завідувача закладу Умрихіної  Л.Ф. «Праця в природі, як один із засобів формування компетентності дошкільника у сфері «Природа» в 2006 році нагороджено Дипломом I ступеню Харківської обласної виставки – ярмарку педагогічних ідей. Дошкільний навчальний заклад  є базовим у Зміївському районі з еколого-природничого напряму.
У Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» наголошено: основне призначення дорослого – допомогти дошкільнику жити власними силами, у злагоді з довкіллям й згоді із собою як активному субєкту життєдіяльності. Зустрічаючи дітей в дошкільному закладі «Росинки», ми говоримо кожній дитині:
«Ти у Світі» – найцінніший, найдорожчий.
Ти робиш свої перші невпевнені кроки, переступаючи поріг дошкільного закладу.
Весь цей світ – твій, ми з радістю відкриваємо його для тебе!

Категорія: ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" | Додав: Освіта_Харківщини (27.04.2011)
Переглядів: 970 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024