Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Понеділок, 29.04.2024, 07:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"

Відділ освіти Шевченківської районної державної адміністрації Харківської області
Номінація «Упровадження Базової програми розвитку дитини  дошкільного віку «Я у Світі» у практику роботи дошкільного навчального закладу»

Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», схвалена колегією Міністерства освіти і науки України  від 21 березня 2008 року  та затверджена  наказом  від  29.01.2009 р. № 41, – перша програма розвитку, яка повною мірою забезпечує реалізацію особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти і вперше вводить поняття «базові якості особистості» та лінії розвитку особистості дошкільника, зокрема: соціальний, емоційно-ціннісний та креативний розвиток. Вона орієнтує педагогів на те, що в центрі уваги має бути не педагог як організатор навчально-виховного процесу, а дитина, якісні та кількісні зміни, що відбуваються з нею від народження до 6 (7) років і втілюються в різних формах активності, особливостях поведінки та діяльності на різних вікових етапах, у різних сферах життєдіяльності. Саме тому ефективне впровадження Базової програми в дошкільні заклади вимагало системного підходу до підготовки педагогів. 
    З метою реалізації цього питання відділом освіти Шевченківської районної державної адміністрації була опрацьована поетапна система заходів, запропонована науковцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у методичних рекомендаціях «Методичний супровід упровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».

Етапи впровадження
Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
в дошкільні навчальні заклади Шевченківського району

І. Просвітницько-інформаційний етап
Мета: розширити знання педагогів щодо модернізації дошкільної освіти на особистісно орієнованих засадах.
Форми реалізації: науково-теоретичні семінари; методичні об’єднання; педагогічні читання; консультації; опрацювання матеріалів періодичних видань.

ІІ. Діагностичний етап
Мета: визначити мотивацію роботи району в умовах модернізації  дошкільної освіти, готовності педагога до творчої інноваційної діяльності.
Форми реалізації: тестування; анкетування.

ІІІ. Навчально-методичний етап
Мета: налаштувати педагогів району на творчу групову діяльність, підвищити мотивацію до роботи за новою Програмою; визначити шляхи, методи, прийоми впровадження Базової програми.
Форми реалізації: науково-практичні семінари; методичні об’єднання; анкетування; засідання творчої групи; інструктивно-методичні наради; методичний банк даних.

ІV. Упровадження Базової програми
Організація навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах району.

V. Контрольно-аналітичний етап
Мета: вивчення впливу Базової програми на результативність навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах району.
Форми реалізації: аналіз навчальних досягнень вихованців; корекційна діяльність; моніторинг ефективності навчально-виховного процесу.

Категорія: ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" | Додав: Освіта_Харківщини (27.04.2011)
Переглядів: 1084 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024