Адреса: вул. Кооперативна, 38/8, м. Люботин, Харківська обл., 62433
Телефон: 741-10-35
Е-mail: mkab.lyubotin@internatkh.org.ua
Сайт: www.amea.flntest.com
Заклад засновано в грудні 1960 року. З 1 вересня 1961 року він працював як школа-інтернат № 2 м. Люботина. Рішенням сесії Харківської обласної ради від 18 червня 2015 року № 1250-VI заклад змінив тип і назву на Комунальний заклад «Люботинська спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів «Дивосвіт» Харківської обласної ради з поглибленим вивченням інформатики та предметів художнього профілю. Школа співпрацює з регіональними та міжнародними благодійними фондами: «Заповіт», «Лайф Інтернешнл», «Бей Дан», «Корда», «Спілка молоді Київщини», «Чорнобиль 2000 Турін», «Чорнобиль 2000 Мілан», «Тор-Сапієнца», «Пітер-Пен». Шефами є Приватний вищий навчальний заклад «Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, Південна залізниця, завод «ФЕД». Налагоджена співпраця з куратором закладу – Героєм України, депутатом Верховної Ради України Остапчуком В. М., який уже більше 19 років надає благодійну допомогу в модернізації матеріальної бази та в організації заходів для оздоровлення дітей. Гуртковою роботою охоплено 100% учнів навчального закладу. До послуг учнів 20 навчальних кабінетів, 2 комп’ютерних класи (33 ПК), актова та спортивна зала, гімнастичний та футбольний майданчики, майстерня, їдальня. Бібліотечний фонд налічує – 38012 примірників художньої та навчальної літератури.
Колектив педагогів переважно молодий, творчий, креативний, зацікавлений у поліпшенні якості освіти та створенні нової сучасної школи, працює над методичною темою «Створення ефективної моделі сучасного спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу для обдарованих дітей школи-інтернату з поглибленим вивченням дисциплін художньо-естетичного та інформаційно-технологічного циклів». Бере участь в освітніх проектах, зокрема Всеукраїнському «STEM-освіта», у фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують», у семінарі «Методи та інструменти для реалізації STEM-навчання» (м. Київ), у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «STEM-освіта – стан впровадження та перспективи розвитку» (м. Київ), у регіональній (не)конференції для шкільних педагогів, афілійований міні-EdCamp Kharkiv Vynahidnyk за темою «STEM, STEAM, STREAM: можливості в новій українській школі» (м. Харків), у регіональній (не)конференції для шкільних педагогів афілійований міні-EdCamp Sumy за темою «школа для життя: біотичні виміри», (м. Суми); у ІІ Міжнародному освітньому форумі «NewEdu» 2018 (м. Харків), у тренінгу «Цифрове громадянство та безпека» Компанії Googl Educator Group Ukraine (м. Харків).
У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики, інформаційних технологій наші учні посіли І та ІІ місця, з правознавства та економіки – два ІІ місця, з хімії та фізики – два ІІІ місця. У ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських олімпіади з економіки – ІІІ місце, у Другому Всеукраїнському Екологічному Форумі для школярів – ІІ місце. Учні 3-11 класів брали участь в обласному фестивалі з комп’ютерної графіки та анімації. У географічному квесті «Кращий маршрут» учні 9-10 класів вибороли ІІ місце, у Каразінському економічному турнірі стали призерами.
Для надання якісної освіти та розвитку творчих здібностей дітей у закладі створено всі необхідні умови. Працюють чотири бюджетні гуртки «Чарівний пензлик», «Step by step», «Технічне конструювання», «Географи-краєзнавці» та волонтерські гуртки «Валяння з вовни», «Миловаріння», «Фітнес-мікс», «Важка атлетика», «Футбол», «Настільний теніс».
З метою в зацікавлення учнів учителі на уроках і в позаурочний час використовують сучасні інструменти – цифрові вимірювальні комплекси Einstein™ та набори Lego™ Mindstorms Education EV3 з комплектом розширень «Фізичні експерименти».
Використовуючи цифрову лабораторію Einstein™, можна інтенсифікувати освітній процес із фізики, підвищити зацікавленість учнів у пізнавальній діяльності, надавши їй дослідницького характеру, вивчати фізичні процеси та явища, при цьому динамічно отримуючи й аналізуючи результати. Використання цифрового комплексу дозволяє учням працювати самостійно, отримуючи не тільки знання, а й досвід роботи з цікавою та сучасною технікою, комп’ютерними програмами, досвід взаємодії дослідників через інформаційний пошук і презентацію власних результатів досліджень. Учні отримують можливість займатися дослідницькою діяльністю, самостійно аналізувати отримані дані, не обмежуючись темою конкретного уроку. Цифрова лабораторія сприяє отриманню нових освітніх результатів: формування навичок на сучасному обладнанні дослідної лабораторії; формування й розвиток дослідницьких умінь; формування комп’ютерної грамотності.
Наочні демонстрації з основних розділів фізики (від механіки до оптики) з використанням сучасних інформаційних технологій у подальшому допоможуть зрозуміти й освоїти принципи одержання даних і здійснення автоматизованих розрахунків. У цифровому комплексі передбачено повний набір характеристик, притаманних традиційній організації наукових досліджень; їх включення в цифровий науково-дослідницький простір сприяє формуванню в молоді сучасної наукової картини світу. Предмети фізико-математичного напряму є одними з фундаментальних у системі сучасного навчання, оскільки розвивають критичне мислення, що є запорукою подальшого успіху учня в житті.
Волчкова Світлана Іванівна, директор школи-інтернату
|