Харківський приватний навчально-виховний комплекс «Харківський колегіум» Харківської області почав свою роботу 1 вересня 1997 року. Профілі навчання: історичний та математичний. Провідна ідея роботи педагогічного колективу: «Створення єдиного освітнього та духовного середовища». Основні напрями реалізації цієї ідеї в роботі з педагогічними кадрами:
-
співпраця з лабораторією суспільствознавчих наук АПН України;
-
апробація нових навчальних курсів, підручників з історії, правознавства, спецкурсів «Уроки для стійкого розвитку для 3-х, 4-х, 8-х, 9-х класів», «Основи критичного мислення для 10-х, 11-х класів»;
-
упровадження технології психолого-педагогічного проектування особистісного та соціального розвитку В. Киричука;
-
постійно діючий семінар-тренінг «Інновації в освіті» за участі тренерів Благодійної організації «Вчителі за демократію та партнерство» під керівництвом проф. О. І. Пометун;
-
співпраця з КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»: проведення практичних занять для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів етики, історії, правознавства;
-
участь у міжнародних освітніх проектах «Деліберація для демократії», «Освіта для стійкого розвитку», «Формування критичного мислення».
Науково-методичну і практичну роботу з педагогічними кадрами очолює методична рада колегіуму. У колегіумі працюють предметні кафедри: гуманітарних наук, іноземних мов, природничих наук, початкових класів, естетичного виховання. Головною метою роботи кафедр є підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів, акумуляція передових ідей і досвіду вчителів, навчання молодих спеціалістів, підготовка робіт для участі в районному та обласному ярмарку педагогічних ідей, проведення предметних тижнів, вечорів, свят, організація ефективної навчальної практики з предметів, створення медіатеки, електронних навчальних посібників для використання в навчально-виховній роботі та дистанційному навчанні. У роботі з педагогічними кадрами велику роль відіграє медико-психологічний супровід. З 2006 року педагогічний колектив працює за напрямом «Впровадження ІКТ у навчально-виховний процес». Усі робочі місця педагогів забезпечені комп’ютерною технікою (41 комп’ютер, 4 мультимедійних проектори на 36 учителів). Діє постійний семінар «Удосконалення комп’ютерної грамотності педагога» на базі шкільного інформаційно-комп’ютерного центру. На базі колегіуму проходять районні, міські, обласні, всеукраїнські семінари та тренінги з інформатики, образотворчого мистецтва, правознавства, історії, етики, спецкурсів «Уроки для стійкого розвитку», «Основи критичного мислення». Педагоги колегіуму є авторами навчальних програм та посібників: із математичної логіки (Булавіна С. В.), «Уроки для стійкого розвитку» (Пилипчатіна Л. М.), «Основи критичного мислення» (Пилипчатіна Л. М.), із методики викладання етики, правознавства (Пилипчатіна Л. М.). З метою підвищення педагогічної кваліфікації вчителі колегіуму беруть участь в обмінних візитах до Росії, Туркменистану, Білорусі, Північного Кавказу, США, Швеції. Своїм досвідом педагоги колегіуму діляться з колегами України, беручи участь у всеукраїнських семінарах «Освіта для стійкого розвитку: формування готовності педагогічних кадрів» (Ялта, 2010; Тернопіль, 2011).
|