Дошкільний навчальний заклад засновано у 1965 році. Навчально-виховний процес здійснюється українською мовою. Функціонує 6 груп: 2 групи – раннього віку, 4 групи – дошкільного віку. Цього року заклад відвідують 120 вихованців. Педагогічний колектив (18 осіб) – це люди, для яких професія стала відповідним станом душі, їм не байдуже, з яким багажем знань увійде дитина в шкільне життя. Професійність, працездатність і любов до дітей цінується тут понад усе. Провідна проблема, над якою працює дошкільний навчальний заклад: «Забезпечення адаптивного управління дошкільним навчальним закладом в умовах модернізації освітнього процесу». Візитною карткою дошкільного закладу є доступність розвитку кожної дитини, розкриття і плекання зернин творчості й індивідуальності. Діяльність колективу дошкільного навчального закладу спрямована на створення сприятливих умов для повноцінного гармонійного розвитку особистості в умовах суспільного та сімейного виховання відповідно до основних державних стандартів, вона реалізується через підвищення якості дошкільної освіти в умовах модернізації управлінської освітньої моделі із запровадженням моніторингових та інноваційних технологій у педагогічний процес, забезпечення кожному дошкільникові достатнього та необхідного рівня розвиненості, вихованості, навченості, життєвої компетенції, надання рівних стартових можливостей шляхом створення ситуації успіху, педагогічної підтримки кожної дитини. Мета педагогічного колективу – досягнення якості роботи через вивчення й освоєння проблеми педагогічного менеджменту, що є необхідною умовою для особистісного і професійного зростання. Педагогічний менеджмент у дошкільному закладі здійснюється через сукупність принципів, засобів, форм і методів управління педагогічним процесом: планування, прогнозування, регулювання, самореклама, самоосвіта й коригуючий контроль. Актуальність проблеми менеджменту для колективу ДНЗ полягає в теоретичному ознайомленні з основами менеджменту, у пошуковій і експериментальній роботі та впровадженні інновацій у навчально-виховний процес. Педагоги дошкільного закладу мають перемоги в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій: дипломом ІІІ ступеня відзначено вихователів Миргородець Л. О. за експонат «Подорож в минувшину» та Кінаш Н. П. – «Природа – мудрий вихователь» (2000 р.), вихователя Перевалову В.О. – «Економіка для малюків» (2001 р.), вихователя-методиста Дерегу І.В. – «Повертаємо дітям казку» (2002 р.), вихователя Овчаренко Н. В. – «Цей казковий світ фантазії та гри. Методичні рекомендації» (2006 р.). Кожен педагог закладу є менеджером, який створює атмосферу поважного ставлення до себе з боку батьків, дітей, прояв довіри, надає різнобічну допомогу і сприяє розвитку здібностей вихованців та розширенню освітнього потенціалу закладу.
|