Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Четвер, 02.05.2024, 03:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"

Комсомольський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 1 Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області

Дошкільний навчальний заклад засновано у 1965 році. Навчально-виховний процес здійснюється українською мовою. Функціонує 6 груп: 2 групи – раннього віку, 4 групи – дошкільного віку. Цього року заклад відвідують 120 вихованців. Педагогічний колектив (18 осіб) – це люди, для яких професія стала відповідним станом душі, їм не байдуже, з яким багажем знань увійде дитина в шкільне життя. Професійність, працездатність і любов до дітей цінується тут понад усе.
Провідна проблема, над якою працює дошкільний навчальний заклад: «Забезпечення адаптивного управління дошкільним навчальним закладом в умовах модернізації освітнього процесу».
Візитною карткою дошкільного закладу є доступність розвитку кожної дитини, розкриття і плекання зернин творчості й індивідуальності.
Діяльність колективу дошкільного навчального закладу спрямована на створення сприятливих умов для повноцінного гармонійного розвитку особистості в умовах суспільного та сімейного виховання відповідно до основних державних стандартів, вона реалізується через підвищення якості дошкільної освіти в умовах модернізації управлінської освітньої моделі із запровадженням моніторингових та інноваційних технологій у педагогічний процес, забезпечення кожному дошкільникові достатнього та необхідного рівня розвиненості, вихованості, навченості, життєвої компетенції, надання рівних стартових можливостей шляхом створення ситуації успіху, педагогічної підтримки кожної дитини.
Мета педагогічного колективу – досягнення якості роботи через вивчення й освоєння проблеми педагогічного менеджменту, що є необхідною умовою для особистісного і професійного зростання. Педагогічний менеджмент у дошкільному закладі здійснюється через сукупність принципів, засобів, форм і методів управління педагогічним процесом: планування, прогнозування, регулювання, самореклама, самоосвіта й коригуючий контроль.
Актуальність проблеми менеджменту для колективу ДНЗ полягає в теоретичному ознайомленні з основами менеджменту, у пошуковій і експериментальній роботі та впровадженні інновацій у навчально-виховний процес.
Педагоги дошкільного закладу мають перемоги в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій: дипломом ІІІ ступеня відзначено вихователів Миргородець Л. О. за експонат «Подорож в минувшину» та Кінаш Н. П. – «Природа – мудрий вихователь» (2000 р.), вихователя Перевалову В.О. – «Економіка для малюків» (2001 р.), вихователя-методиста Дерегу І.В. – «Повертаємо дітям казку» (2002 р.), вихователя Овчаренко Н. В. – «Цей казковий світ фантазії та гри. Методичні рекомендації» (2006 р.).
Кожен педагог закладу є менеджером, який створює атмосферу поважного ставлення до себе з боку батьків, дітей, прояв довіри, надає різнобічну допомогу і сприяє розвитку здібностей вихованців та розширенню освітнього потенціалу закладу.
Категорія: XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" | Додав: Освіта_Харківщини (18.10.2011)
Переглядів: 778 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024