Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Четвер, 28.03.2024, 17:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"...

Харківський приватний навчально-виховний комплекс «Вересень» Харківської області

Кабінет англійської мови у НВК «Версень» – навчальний центр, який працює за системою «School of Tomorrow». Ця система походить зі Сполучених Штатів Америки, була заснована в 1960-х роках для роботи загальноосвітніх шкіл. Нині програма широко застосовується для дистанційного та домашнього навчання. Учні НВК використовують цю систему як основну програму з вивчення іноземної мови.
Навчальний центр складається з 35 «офісів» (персональних місць), кожен із яких розрахований на одного учня. Усі місця розділені високими перегородками, що дозволяє кожному учневі працювати самостійно. Також кабінет налічує 2 перевірочних столи, за якими учні перевіряють свою роботу, використовуючи «ключі», що зберігаються в кабінеті.
Особливістю системи «School of Tomorrow» є вивчення всіх предметів загальноосвітньої програми англійською мовою. Таким чином, учні вивчають біологію, хімію, фізику, астрономію, географію, математику, право та етику двома мовами – російською та англійською. Матеріал з усіх предметів систематизований за рівнями складності, яких налічується 12. Восьмий рівень є еквівалентом неповної середньої освіти у Сполучених Штатах, а по закінченні дванадцятого рівня учневі видається атестат про повну загальну середню освіту за американським стандартом. Учні за наявності цього атестата мають право на вступ до будь-якого вищого навчального закладу.
На тиждень кожен учень 1-11 класу проводить у навчальному центрі 10 годин, тобто має 2 години вивчення англійської мови на день. Учні вивчають мову за допомогою «пейсів» – персональних робочих зошитів, які поділені на 5 категорій: English (граматика англійської мови), Word Building (лексичний матеріал та словотворення), Science (природничі науки), Social Studies (соціальні науки, географія та право), Math (математика).
Для учнів 1 класу є дві програми («Speaking English with Ace and Christi» та «ABC with Ace and Christi»), Програми розраховані на набір лексичного матеріалу, виконання основних команд, вивчення алфавіту, правил читання та письма. Після закінчення цих програм учень складає тест, умовою якого є 100% правильних відповідей.
Ранкова зустріч із читанням поезії англійською мовою – обов’язковий організаційний момент, який є в навчальному центрі.
Особливістю системи є також те, що учні одного класу можуть мати різний рівень знань і працювати кожен окремо один від одного у своєму темпі. Робочі місця розташовані так, що кожен учень працює самостійно і вчитель підходить до кожного учня окремо. З одним класом працюють 2 вчителі: головний (супервайзер) та його помічник (монітор). Самостійність – основна умова роботи, тому учень викликає вчителя підняттям прапора тільки за необхідності.
Також зобов’язанням кожного учня є постановка цілей на кожен урок. Учень самостійно визначає собі обсяг роботи, який повинен виконати за урок, а вчитель тільки коригує цілі та контролює їх виконання. Після закінчення пейсу учень на наступний день складає тест, який повинен виконати правильно мінімум на 90% (допускається 2-5 помилок на тест).
Розроблені іменні таблиці на робочих місцях відображають персональний прогрес кожного учня. Кількість закінчених пейсів демонструється кількістю зірочок на таблиці. На стінах навчального центру знаходяться «100% клуби», на яких позначаються пейси, закінчені на відмінно. Таким чином, учні змагаються один з одним у якості та швидкості виконання програми. Нормою є 48 - 60 пейсів на рік.
Ця система і навчальний центр – унікальне явище для освітньої системи України, що дозволяє дати дітям знання з усіх загальноосвітніх дисциплін англійською мовою, навчити планувати свою роботу, ставити цілі та відповідати за їх виконання, та головне – навчитися вивчати мову самостійно.

 

Категорія: XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... | Додав: Освіта_Харківщини (24.04.2014)
Переглядів: 578 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024