Великобурлуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів заснована в 1939 році. З 1980 року функціонує в новому приміщенні.
Навчально-виховним процесом охоплено 23 класи, у яких навчається 535 учнів. Педагогічний колектив працює над методичною темою «Компетентний учитель, компетентний учень у реалізації особистісно орієнтованого підходу до сучасного освітнього процесу».
У школі активно впроваджуються інтерактивні методи навчання, ІКТ та проектні технології.
Забезпеченню належного рівня навчально-виховного процесу сприяє кабінет англійської мови – творча лабораторія освітньої діяльності вчителя та учнів. Головна мета створення і функціонування кабінету – належне виконання вимог і завдань Програми з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів та Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Кабінет англійської мови обладнаний сучасними технічними засобами (10 робочих учнівських станцій, підключених до мережі Інтернет, а також принтер, сканер, телевізор, мультимедійний проектор). На уроках використовуються мультимедійні DVD-ROM, аутентичні аудіо-та відеоматеріали, аутентичні підручники, граматичний та довідниковий матеріали.
Реалізації мети сприяють різноманітні форми і методи, які використовує вчитель на уроках, та діяльність учителя і учнів під час позакласних заходів. Це, перш за все, аутентичні НМК з інтерактивними Multi-ROM (Friends 5-8 класи, Solutions 9-11 класи), електронна енциклопедія Encarta, використання презентацій у Power Point, захист проектів, інсценування коротких оповідань та п’єс, проведення вікторин і конкурсів. Усе це сприяє зростанню зацікавленості учнів у вивченні англійської мови. Як результат – покращення результативності навчання (рівень навчальних досягнень учнів з англійської мови у 2009/2010 навчальному році становив 59%, у 2010/2011 – 65%, у 2011/2012 – 68%) та призові місця учнів на ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови за останні 5 років. Так, у 2010/2011 навчальному році учні Посохова А. (8 кл.), Мулик А. (9 кл.), Хуторний Д. (11 кл.) посіли перші місця, у 2011/2012 – Посохова А. (9 кл.), Мулик А. (10 кл.) стали переможцями, у 2012 /2013 навчальному році перші місця посіли – Іванова Я. (9 кл.), Посохова А. (10 кл.), Мулик А. (11 кл.), Ляхов Д. (11 кл.) – друге місце, Звєрєв В. (9 кл.) третє місце. Такі результати свідчать, що кабінет англійської мови сприяє розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів.
|