Районний методичний центр відділу освіти Красноградської РДА Харківської області
Методичні об’єднання вчителів математики і фізики, які є складовою частиною структури методичної роботи в районі, у 2011/2012 навчальному році продовжують працювати над темою «Підвищення якості фізико-математичної освіти шляхом розвитку професійної компетентності вчителя». Фізико-математична освіта в районі забезпечується організацією навчально-виховного процесу в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах. Вивчення шкільного курсу математики та фізики здійснюється за програмою Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України (допрофільної і профільної освіти, додаткових програм курсів за вибором і факультативів). Значну роль у підвищенні знань учнів із математики та фізики відіграє позакласна робота. У школах району проводяться тижні математики і фізики, науково-практичні конференції для старшокласників, вечори, фізико-математичні КВК, аукціони знань, подорожі до країни Точних наук, працюють гуртки та наукові товариства. Учні шкіл району залучаються до проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, І етапу турніру юних математиків та фізиків-раціоналізаторів, Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» та Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня». У 2011/2012 навчальному році в конкурсі «Кенгуру» взяли участь 25% учнів шкіл району, у конкурсі «Левеня» – 20 %. На базі районного Центру позашкільної освіти вже 12 років працює фізико-математична школа для старшокласників, «Школа радості» для дошкільнят, де дітей уперше ознайомлюють з початковими положеннями математичної теорії. Позашкільний заклад співпрацює з ВНЗ і здійснює довузівську підготовку випускників. 63% випускників шкіл району у 2010/2011 навчальному році взяли участь у ЗНО з математики і стали студентами технічних вищих навчальних закладів, де профільними дисциплінами при вступі та в процесі навчання є математика і фізика. Важливим засобом підвищення якості фізико-математичної освіти є професійне зростання вчителя, підвищення його професійної компетентності, що забезпечується в районі різними формами методичної роботи, упровадженням інноваційних технологій та ефективним педагогічним досвідом. Реалізація районної Програми підвищення якості природничо–математичної освіти до 2015 року, розробленої у 2011 році, створює якісне освітнє середовище для неперервної освіти вчителя, зміцнює матеріально-технічну базу і є безпосередньою умовою підвищення рівня знань учнів для задоволення їх життєвих потреб.
|