Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" П`ятниця, 26.04.2024, 02:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків

Харківська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 145 Харківської міської ради Харківської області
Психологічна служба школи працює над розробкою ефективної моделі психологічного супроводу процесу адаптації учнів 1-х, 5-х та 10-х класів до освітнього середовища. Навчальний заклад піклується про психологічне здоров’я дитини, його збереження і підтримку на різних етапах навчання дитини в школі. Особливу увагу психологічна служба школи приділяє психологічній адаптації дитини, яка є найважливішою умовою успішності навчання та розвитку дитини в освітньому середовищі.
Основне завдання психологічної служби школи – психологічний супровід, що спрямований на створення успішних умов адаптації учнів до навчання в школі та при переході учнів у середню і старшу школу.
Також важливим завданнями є: сприяти створенню оптимальних умов для розкриття і реалізації здібностей дітей з урахуванням індивідуальності кожної дитини; своєчасне виявлення дезадаптації учнів; сприяти формуванню нового рівня мислення, пам’яті, стійкої уваги та розвинутої уяви, гармонійному розвитку кожної особистості; формувати позитивну шкільну мотивацію;
Пріоритетні напрями роботи – психодіагностика та використання її результатів для подальшого покращення процесу адаптації; здійснення корекційно-розвиваючої роботи для покращення адаптації (корекційно-розвивальна програма для успішної адаптації до навчання учнів перших класів «А я уже першокласник…», укладач – практичний психолог Загній І.А.; корекційно-розвивальна програма для успішної адаптації до навчання учнів п’ятих класів «А я уже п’ятикласник», укладач – практичний психолог Загній І.А (нагороджена дипломом ІІІ ступеня XIX Харківської обласної виставки-презентації педагогічних ідей та технологій).
Ці програми сприяють покращенню показників психологічної адаптації, за даними моніторингових досліджень, майже на 25%: на початку 2011/2012 н.р. становили 68%, на кінець року – 93%. Також вони покращують взаємовідносини в класному колективі між учнями, мотивують їх до подальшого навчання.
Особливу увагу приділяємо також просвіті, яка сприяє формуванню правового світогляду учнів. Одним із таких напрямів є впровадження соціально-просвітницького тренінгу «Попередження випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми», укладач – практичний психолог Загній І.А. (Тренінг затверджено обласним центром практичної психології та соціальної роботи у 2012 році.)
Постійно спонукаємо учнів до розвитку творчих здібностей. У 2011-2012 н.р. вони взяли участь у Всеукраїнському конкурсі науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН, де були нагороджені дипломом за активну участь у ІІ етапі (тема роботи: «Дослідження впливу типу темпераменту на інтелектуальну лабільність та успішність у розв’язанні логічних задач»).
Систематичне вдосконалення майстерності психологічної служби школи дозволяє знаходити позитивне в усіх учнів і, спираючись на це, розвивати та виховувати кожного з них.
Категорія: XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків | Додав: Освіта_Харківщини (30.01.2014)
Переглядів: 501 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024