Психологічна служба управління освіти адміністрації Червонозаводського району працює за темою управління освіти – «Модернізація змісту, форм і методів науково-методичної роботи з педагогічними кадрами з метою забезпечення якості освіти». У системі науково-методичної роботи з працівниками психологічної служби на рівні району проводяться традиційні колективні та індивідуальні форми її організації, що сприяють розвитку професійної компетентності та творчій активності, вивченню і впровадженню нових педагогічних ідей, стимулюють фахівців до самопрезентації. Протягом 2011–2012 н.р. завдяки використанню інформаційно-комунікаційних технологій проведено навчальні семінари з обміну досвідом з питання «Робота працівника психологічної служби з батьками» (ДНЗ № 13, ДНЗ № 31), моніторингові дослідження важковиховуваності учнів ЗНЗ району, семінар «Мистецтво самопрезентації працівника психологічної служби» (ДНЗ № 96), майстер-класи «Корекційно-розвивальна робота з дітьми» (ДНЗ № 345), відеоконференція «Пропаганда здорового способу життя», районний конкурс «Краще портфоліо працівника психологічної служби». Взяли участь у другому Всеукраїнському батьківському форумі (м. Київ), в олімпіаді з педагогіки і психології. Матеріали проведених заходів використовуються в практичній роботі працівниками психологічної служби. Цей напрям роботи вказав на необхідність постійного розвитку та самовдосконалення, у тому числі шляхом навчання на курсах при комунальному вищому навчальному закладі «Харківська академія неперервної освіти», створення сторінок психологічних служб на сайтах навчальних закладів та методичного центру у майстер-класах «Користувач ПК» при управлінні освіти. Сторінки сайта постійно оновлюються, на них висвітлюються анонси подій, новини, матеріали семінарів та інших заходів, рекомендації педагогічним працівникам, батькам та учням. Працівники психологічної служби в просвітницькій роботі з батьками та педагогами почали використовувати комп’ютерні презентації, аудіо- та відеоресурси. У роботі з дітьми ІКТ застосовуються у просвітницькій, корекційно-розвивальній, психодіагностичній роботі. У напрямі організаційно-методичної діяльності ІКТ стають незамінними при обробці діагностичних даних, складанні аналітичних довідок та статистичних звітів, розробці інформаційних стендів тощо. Методистом та групою практичних психологів у 2012 році розроблено рекомендації для вихователів, класних керівників та батьків із використання відео- та аудіоматеріалів у роботі з дітьми.
|