Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" Четвер, 25.04.2024, 16:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків

Сахновщинська гімназія Сахновщинської районної ради Харківської області
Науково-методична робота закладу спрямована на розвиток творчої особистості. Одним із напрямів діяльності закладу є робота з обдарованими дітьми. Для різнобічного розвитку дитини в гімназії впроваджуються різні профілі навчання. Науково-методичною темою закладу є розвиток життєвої компетентності дитини, формування творчої, всебічно розвинутої, соціально адаптованої особистості.
Важлива роль у роботі з обдарованими дітьми відводиться психологічній службі гімназії. Науково-методична тема, над якою працює психологічна служба в даному напряму: «Виявлення та супровід обдарованих дітей».
Метою діяльності психологічної служби є формування і розвиток особистості дітей, створення психолого-педагогічних умов для розкриття творчих здібностей кожного учня, особистісного розвитку кожного школяра, своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей учнів, здійснення психолого-педагогічної корекції.
Свою діяльність психолог планує за такими напрямами: організаційно-методична робота, психодіагностична робота, консультаційна діяльність, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, профілактична робота, психологічна просвіта.
Для більш ефективної взаємодії всіх суб’єктів навчально-виховного процесу створена модель діяльності психологічної служби. Ця модель взаємодії сприяє ефективній роботі всіх суб’єктів навчально-виховного процесу – учителів, дітей та батьків.
У гімназії працює постійно діючий психологічний семінар. Психолог, працюючи з педагогічним колективом, проводить психологічні семінари для підвищення психологічної компетентності педагогів із питань, пов’язаних із навчанням та розвитком учнів. Також бере участь у підготовці та проведенні педагогічних нарад, педрад і консиліумів, загальношкільних і класних батьківських зборів, надає консультації батькам із питань, пов’язаних із вирішенням проблем розвитку та виховання їх дітей.
З учнями гімназії психолог проводить діагностування для поглибленого виявлення індивідуальних особливостей дитини. Важливе місце в роботі з дітьми він відводить тренінговим заняттям та іграм, проводить індивідуальні та групові консультації для дітей.
Система роботи з обдарованими дітьми впливає на результативність участі учнів у конкурсах, турнірах та олімпіадах. У 2011/2012 навчальному році учні гімназії на районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових навчальних дисциплін вибороли І командне місце, у ІІІ (обласному) етапі здобули 4 перемоги, в обласному етапі конкурсу-захисту робіт членів МАН учениця гімназії посіла ІІІ місце. Також активну участь беруть учні гімназії у Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах «Кенгуру», «Грінвіч», «Пазл», «Соняшник», «Смішний колосок», «Бобер», «Кришталева сова», «Лукоморье».
Категорія: XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків | Додав: Освіта_Харківщини (30.01.2014)
Переглядів: 610 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024