Науково-методична робота закладу спрямована на розвиток творчої особистості. Одним із напрямів діяльності закладу є робота з обдарованими дітьми. Для різнобічного розвитку дитини в гімназії впроваджуються різні профілі навчання. Науково-методичною темою закладу є розвиток життєвої компетентності дитини, формування творчої, всебічно розвинутої, соціально адаптованої особистості. Важлива роль у роботі з обдарованими дітьми відводиться психологічній службі гімназії. Науково-методична тема, над якою працює психологічна служба в даному напряму: «Виявлення та супровід обдарованих дітей». Метою діяльності психологічної служби є формування і розвиток особистості дітей, створення психолого-педагогічних умов для розкриття творчих здібностей кожного учня, особистісного розвитку кожного школяра, своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей учнів, здійснення психолого-педагогічної корекції. Свою діяльність психолог планує за такими напрямами: організаційно-методична робота, психодіагностична робота, консультаційна діяльність, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, профілактична робота, психологічна просвіта. Для більш ефективної взаємодії всіх суб’єктів навчально-виховного процесу створена модель діяльності психологічної служби. Ця модель взаємодії сприяє ефективній роботі всіх суб’єктів навчально-виховного процесу – учителів, дітей та батьків. У гімназії працює постійно діючий психологічний семінар. Психолог, працюючи з педагогічним колективом, проводить психологічні семінари для підвищення психологічної компетентності педагогів із питань, пов’язаних із навчанням та розвитком учнів. Також бере участь у підготовці та проведенні педагогічних нарад, педрад і консиліумів, загальношкільних і класних батьківських зборів, надає консультації батькам із питань, пов’язаних із вирішенням проблем розвитку та виховання їх дітей. З учнями гімназії психолог проводить діагностування для поглибленого виявлення індивідуальних особливостей дитини. Важливе місце в роботі з дітьми він відводить тренінговим заняттям та іграм, проводить індивідуальні та групові консультації для дітей. Система роботи з обдарованими дітьми впливає на результативність участі учнів у конкурсах, турнірах та олімпіадах. У 2011/2012 навчальному році учні гімназії на районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових навчальних дисциплін вибороли І командне місце, у ІІІ (обласному) етапі здобули 4 перемоги, в обласному етапі конкурсу-захисту робіт членів МАН учениця гімназії посіла ІІІ місце. Також активну участь беруть учні гімназії у Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах «Кенгуру», «Грінвіч», «Пазл», «Соняшник», «Смішний колосок», «Бобер», «Кришталева сова», «Лукоморье».
|