Виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття" П`ятниця, 19.04.2024, 14:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Учасники виставки [16]
ХХІ виставка "Громадсько активна школа як виховна система навчального закладу" [9]
Презентація учасників ХХІ виставки "Освіта Харківщини ХХІ століття"
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспекти" [11]
ХХІІ виставка "Інформатизація освіти Харківщини: досягнення та перспективи"
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти" [9]
ХХІІІ виставка "Розвиток якісної дошкільної освіти"
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами" [12]
XXIV виставка "Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами"
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ в умовах сталого розвитку суспільст... [16]
XXV виставка "Розвиток екологічної компетентності учнів ЗНЗ Харківської області в умовах сталого розвитку суспільства"
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства" [6]
XXVI виставка "Шляхи підвищення якості навчання учнів історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки"
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в ЗНЗ" [7]
XXVII виставка "Умови підвищення якості фізико-математичної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах"
XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків [12]
XXIX виставка "Кабінет-лабораторія як підсистема освітнього середовища навчального закладу"... [3]
ХХХІХ виставка "Використання інноваційних технологій навчання хімії" [1]
Каталог виставки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків

Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Шевченківської районної ради Харківської області
У рамках шкільної психологічної служби не йдеться окремо про психодіагностику, корекцію або розвиток. Це єдиний за своєю суттю вид роботи, оскільки психолог не просто діагностує, а й розробляє програми подальшого розвитку або корекції тих чи інших сторін особистості, здібностей учнів, а також слідкує за виконанням розроблених ним рекомендацій. Цей супровід охоплює всіх учасників НВП: учнів, батьків, учителів.
Психологічний супровід починається ще до вступу дітей до школи і продовжується протягом їх навчання.
Практичний психолог навчального закладу проводить різні види роботи з дітьми, батьками, учителями.
З учнями 1–4-х класів проводиться діагностичний мінімум, який дозволяє визначити спрямованість особистості, тобто ставлення до себе, до однолітків, учителів, навчання, інтереси та схильності.
На основі отриманих результатів проводяться корекційні заняття, психологічні ігри. індивідуальні консультації з учителями і батьками. На цих консультаціях батьки отримують узагальнені результати діагностики, а також рекомендації. Учителі, у свою чергу, знайомляться з результатами діагностики, що дає їм можливість визначити пріоритетні напрями роботи з кожною дитиною.
Позитивними результатами психологічного супроводу учнів початкової школи можна вважати: динаміку індивідуального та психологічного розвитку учнів; зміну у ставленні батьків до дітей і навчання в цілому; організацію навчального процесу з урахуванням індивідуально-вікових можливостей учнів; можливість практичному психологу обґрунтовано планувати роботу з організації умов розвитку та становлення особистості учнів.
Категорія: XXVIII виставка «Організаційно-методичні моделі діяльності психологічних служб районів (міст) Харків | Додав: Освіта_Харківщини (30.01.2014)
Переглядів: 498 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024