Адреса: вул. Клименка Віктора, б. 63, смт Золочів, Харківська обл., Україна, 62203
Телефон: +38(05764)5-13-70,
E-mail: zol_shooll_2@ukr.net
Сайт: http://zolochiv-zosh2.kh.sch.in.ua/
За свою більш ніж 155-річну історію існування школа змінювала ступені, реорганізовувалась і оновлювалась. Статус Комунального закладу «Золочівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» як опорної школи з Калиновецькою та Писарівською філіями наша заклад отримав у 2017 році.
Працюємо над реалізацією методичної теми «Формування ключових компетентностей випускника-особистості, інноватора, патріота в умовах реформування освіти».
Комп’ютеризація в системі шкільної освіти спричинила новий підхід до викладання навчальних дисциплін, у тому числі фізико-математичних. Учителі застосовують методи навчання, що зорієнтовані на формування й удосконалення сучасного єдиного інформаційно-освітнього простору школи, упровадження інформаційних технологій у процес підготовки до уроку, використання засобів сучасних інформаційних технологій у проектно-дослідницькій, конкурсній позакласній та гуртковій діяльності учнів. Це сприяє підвищенню ефективності уроків, зростанню активності та зацікавленості учнів в освітньому процесі, результативному впровадженню сучасних педагогічних технологій.
Так, використання ІКТ у викладанні математики дає змогу формувати спеціальні математичні навички в дітей з різними пізнавальними здібностями. Урок стає більш результативним і дієвим. Навчальний матеріал, підтриманий комп’ютерною програмою, дає змогу сконцентрувати увагу учнів на засвоєнні інформації, а також підвищити їх інтерес до теми, яка вивчається.
Використання цифрових фізичних лабораторій дозволяє отримати уявлення про суміжні освітні області: інформаційні технології; сучасне обладнання дослідної лабораторії; математичні функції і графіки, математична обробка експериментальних даних, статистика, наближені обчислення; методика проведення досліджень, складання звітів, презентація виконаної роботи.
За допомогою комп’ютерної техніки ми можемо спостерігати процеси, недоступні для наших органів чуття: швидкоплинні чи повільні; можемо побудувати моделі процесів у діапазонах, недоступних для безпосередніх вимірювань, доповнюючи цим наші знання про фізичні процеси та явища.
Упровадження ІКТ в освітній процес школи забезпечує якісно новий рівень розвитку освіти. Новітні ІКТ позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи, організаційні форми і засоби, що дає змогу вирішувати складні сучасні завдання щодо вивчення предметів фізико-математичного циклу. Визначено такі пріоритетні напрями діяльності учнів: співпраця учнів із носієм інформації; науково-дослідницька робота з використанням ІТ; здійснення моделювання, віртуальних експериментів, різноманітних явищ і процесів за допомогою сучасних комп’ютерних програм; комп’ютерних технологій (цифрових лабораторій) як методів та інструментів майбутньої практичної діяльності,використання нових можливостей ІКТ; створення умов для самомотивації та самореалізації й підвищення ІКТ компетентності учнів. Напрями діяльності фахівців нашої школи: використання сучасних технічних засобів як цілісного самостійного продукту; підвищення мотивації та пізнавальної активності учнів засобами ІКТ; індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація процесу навчання шляхом використання інформаційних технологій; розширення та поглиблення міжпредметних зв’язків засобами ІКТ; поєднання зорово-ілюстративної, текстової, звукової інформації; перебудова освітнього процесу в бік самостійних форм навчання; розвиток інформаційної культури й підвищення ІКТ компетентності педагогів.
Проаналізувавши результати роботи з означеної теми, дійшли висновку, що використання комп’ютера на уроках забезпечує:
– зростання якісного рівня використання наочності та ілюстративності на уроці;
– дотримання логіки в поданні навчального матеріалу, що позитивно впливає на збагачення знань учнів;
– підвищення загальної результативності уроку;
– установлення й розширення міжпредметних зв’язків;
– можливість організації проектної діяльності учнів під керівництвом учителя;
– установлення більш тісних і довірливих взаємин учителя й учнів;
– краще оволодіння учнями комп’ютерною технікою та сучасними ІКТ, що стане їм необхідним у різних сферах діяльності.
Маємо такі перемоги за останні три роки на ІІ етапі предметних олімпіад та на І етапі конкурсу-захисту робіт МАН: математика – І місце – 3 учні, ІІ місце – 2 учні, ІІІ місце – 1 учень; фізика – І місце – 2 учні, ІІ місце – 3 учні, ІІІ місце – 1 учень; інформаційні технології – І місце – 4 учні, ІІ місце – 3 учні.
Тема учнівської дослідницької роботи: «Веб-сайт як об’єкт графічного дизайну. Використання можливостей графічних редакторів для створення елементів рекламного сайта».
Щорічно наші учні є учасниками інтерактивних предметних конкурсів фізико-математичного циклу: «Кенгуру», «Бобер», «Левеня».
Учитель математики та інформатики Сіра А.В. захистила на районному рівні досвід «Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках математики».
Фартушна Вікторія Леонідівна, в.о. директора
|