Критерії оцінювання сорок третьої обласної тематичної відкритої виставки
ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття»
за темою «Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес навчальних закладів Харківської області»
1. Актуальність педагогічного досвіду, дотримання нормативно-правової бази (відповідно до тематики виставки).
2. Відображення в досвіді шляхів реалізації Концепції медіаосвіти в Україні (модель упровадження, її наукове обґрунтування, наявність методологічної бази).
3. Системність, повнота, структурованість, інтегративність, психологічний аспект, естетичність, (наукові концепції та теорії), логіка викладення презентації досвіду.
4. Організаційно-методичний супровід реалізації ідей досвіду (відповідно до тематики досвіду).
5. Новизна та оригінальність авторського задуму (ідеї, підходу).
6. Практична значущість (спрямованість) роботи (авторські програми, методичні рекомендації, підручники, посібники), її технологічність.
7. Результативність досвіду (за підсумками моніторингових досліджень щодо розвитку медіакультури), розробка власних діагностичних методик для
...
Читати далі »